Styrken på graviditetstester rundt IKM, erfaringer?

Bkno0131972

Flørter med forumet
Jeg har ved alle mine graviditeter fått positive tester i god tid før IKM, styrken på testene har økt raskt og på IKM har det vært sterke tydelige streker som har kommet med en gang.

Denne gangen var det ikke antydning av strek før 14 DPO, i tillegg synes jeg ikke de blir noe sterkere. IKM i morgen ut i fra forsinkelsene i forrige syklus, men IKM lørdag som var ut i fra normal sykluslengde.

Noen som vil dele erfaringer rundt sen positiv test, styrke på testene og hvordan det evt utviklet seg?

Denne runden er alt så annerledes enn tidligere, og det stresser meg jo ganske mye. Vet jo at strekene på en test ikke kan gi meg noe svar på hvor mye HCG som er produsert osv, men trenger bare å høre andres erfaringer rundt dette i ventetiden :sorry:
 

Vedlegg

  • IMG_9725.jpeg
    IMG_9725.jpeg
    679,1 KB · Visninger: 109
Dette ser helt fint ut i mine øyne.. Trodde ikke hcg økte hver dag, men at det doblet seg annenhver dag? Eller noe sånt.... Ville ventet til i morgen og tatt ny test
 
Clearblue ser slik ut. Aldri vært borti at denne type test har vært så svak før, har hatt en SA også og da var testene mye sterkere da også.

Føler dette ikke kan gå bra, og prøver å forberede meg på at dette er over like raskt som det kom :sorry:
IMG_9727.jpeg
 
Synes stigningen ser fin ut, testene er jo uten tvil positive :joyful::Heartred Egget har nok bare festet seg litt senere. Alle graviditeter er forskjellige :) Også vil jeg bare tilføye for ordens skyld mtp det første svaret, at hcg stiger jevnt hver dag de første ukene. Det er bare en tommelfingerregel at nivået helst skal ha dobbelt seg etter 48 timer for å gjøre det enkelt å se at det utvikler seg som det skal, men det gjør altså ikke et hopp annenhver dag :)
 
Jeg skrev litt rotete ser jeg mener bare at man ikke kan forvente en stor stigning fra dag til dag, men at det går veldig gradvis...

Synes testene ser fine ut, men man må nesten bare vente og se, krysse fingrene
 
Takk for svar dere!

CB ukesindikator viser enda bare 1-2, og de andre testene øker jo ikke noe særlig i farge dem heller så dette har jeg ingen tro på at kan gå bra :( I dag er IKM også, og mer enn 15 dager siden EL.

Venter bare på en sikkert grusom mensen/blødning når som helst da.
 
Takk for svar dere!

CB ukesindikator viser enda bare 1-2, og de andre testene øker jo ikke noe særlig i farge dem heller så dette har jeg ingen tro på at kan gå bra :( I dag er IKM også, og mer enn 15 dager siden EL.

Venter bare på en sikkert grusom mensen/blødning når som helst da.
Helt normalt at CB sin viser 1-2 uker ved IKM. Da er man jo bare 3-4 uker på vei:)
 
Back
Topp