Styr... møkk lei...

nancy drew

Forumet er livet
Hadde ny legetime pga sykemelding/kvalme + forhøyet bls etter glukose belastningen. Heldige meg er henvist til poliklinikk pga høyt (8,5 etter sukkerklisset) bls og må starte så smått å måle følge med på det her hjemme. Nevnte til legen at jeg har fått time til både Genetisk veileding (pga 50% sjanse for hjertesykdom hos barnet) og fått time til blodsukkervurderingen men ikke hadde hørt noe ang Ul hos KK. Dette syns legen var rart og ba meg ringe de for å høre og gi henne en tilbakemelding. Så ringer de men neida de har ikke fått noe henvisning mener de, eller det kunne se ut som de bare hadde sendt den videre til genetisk også nå var den lukket slik at de ikke kunne lese den mer. Men hun kunne jo se (i papierene) at jeg var gravid, hadde fått termin og at jeg med mine tidligere graviditeter har hatt tidlig UL, + endel ekstra seinere. Jeg lurte på om hun da bare ville sette meg opp. Nei det gikk ikke, jeg måtte be om en ny henvisning fra legen som måtte gå bare til de.

Blæææ styr, også øyner jeg at ønsket mitt om en lett og problemfri graviditet går rett i vasken selv om jeg nå får starte så smått i jobb igjen (40%).

Om de finner ut at jeg skal ha svangerskapsdiabetes oppfølging i tillegg til det andre ekstra kan jeg belage meg på maaaange timer på haukeland framover og svært lite jobbing og det er jo kjedelig når man skal starte i ny jobb :/

Sorry sutring, men oppgitt og nedfor i dag kjenner jeg.

Det hørtes ut som litt styr ja. Får håpe ting ordner seg. Det kan fort gå bra med både det ene og andre og ting mirakuløst ordner seg av og til, heldigvis nok. Lykke til og håper du snart går en rolig tid i møte, med en og en ting omgangen.:love2

Back
Topp