Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk! Får shoppe litt merJeg tenkte smykker, øredobber og veske i gull, så kanskje nude sko. Eventuelt svarte sko og veske også gull smykke og øredobber![]()
Jwg kommer nok til p kjøre litt røffere stil til hverdags. Har egentlig en slags hippe/rocke stil. Men tenker det blir finest med gull og nude til bursdagsfedt nå til helgenJeg hadde helt klart brukt svart. Mulig det blir hardt for noen, men jeg liker ikke å være så sukkersøt hele tiden, så jeg hadde nok brukt svarte sko, svart armbånd og veske. Rufsa til håret og brukt mørk sminke.
Men om den skal brukes til daglig så hadde jeg nok bare brukt vanlig flate ballerinasko, men sikkert svarteogså ett litt røft armbånd, og vanlig sminke. Men, jeg har jo ikke peiling jeg da.
![]()
Det er alltid kjektTakk! Får shoppe litt mer![]()
Tror jeg skal ta med kjolen på shopping. Kan jeg prøve meg litt frem å se.jeg syns svart hadde passet bra evt hvit. Syns ikke gull og rosa passer så bra sammen.. men du må gjøre det du syns blir finest![]()
Tror jeg skal ta med kjolen på shopping. Kan jeg prøve meg litt frem å se.![]()
Det jeg tenkter også! Vanskelig å huske eksakt fargeAlltid lurtlettere å se når en kan se sammen
![]()
LålUenig med alle i gulltror sølv hadde sett mye bedre ut
Gull![]()
Virker som det blir det..bare komme med ut på shopping nå så!!Nude sko, og gull armbånd![]()