STYGT JULETRE

Ju9ta

Forumet er livet
Eller,selve treet er ikke stygt da, d er fint d..

MEN JULETRE-PYNTEN DAAAA[:@][:(][:(][:(][:(][:(][:(] 
Pynten vises jo ikke..[&:][:o]
Jeg er så glad i blått, og har derfor pynta juletreet med blåe kuler, sølv kuler og noen hvite.

Glemte fra ifjor at treet da oxo var stygt..[:(] 

Så nå må jeg ute å kjøpe nye kuler da.. Er ikke så glad i rødt, men d er vel bare d som vises..[8|]
Grønt forsvinner jo i treet d og?
Og Rødt og sølv passer vel ikke sammen,eller hva??

rødtog sølvpasserfint sammen det[:)][:)][:)][:)] alt r lov på et juletre!! hehehe

D blir en tur på Ikea imårra ja..[:@]

nille har masse fint julepynt[:)][:)] europris!!!

jeg pynter med rødt, sølv og gull..syntest at det er så fint isammen jeg..alt går i det..hehe..og grønt da sia treet er den fargen [8D]
d jeg syntest er fint er svart og sølv isammen men føler ikke at det er så jule aktigt da..

Skeriv i en anna tråd med her at ej med pynta med masse blåe kuler... for favoritt fargen min e blå... he raude og gull farga kule med da.... men ej syns det bli flott ej da..[8|][:-] kanskje ej he dårlig smak....[8D][:D][:D]

ORIGINAL: Maybs

Skeriv i en anna tråd med her at ej med pynta med masse blåe kuler... for favoritt fargen min e blå... he raude og gull farga kule med da.... men ej syns det bli flott ej da..[8|][:-] kanskje ej he dårlig smak....[8D][:D][:D]

Hmm.. elsker blått jeg og..
Men kom på nå at d er jo dårli lys i stua t meg nå, mørkt ute, og vi bor i sokkel..
Blir vel bedre når dagslyset kommer,og vi får flytta ut av sokkel-leilighet..[;)]

Kan jo ikke bruke masse penger på juletre-pynt..[&o]

Rødt og sølv passer fint det jo![:)] Har du ikke lys på treet slik at de blå kulene viser?

aaah....mener du mørkeblått????....
viss, så lyser jo sølv og hvitt mer opp, og tilsammen så overdøver di nok blåfargen ja[:)]...

her ser vi alt[:)]...
har gull,sull,blått og røtt[:)]..
sprer kulenne slik at to kuler som er like lyse eller sterke ikke er vedsiden av hverandre..
kontrast, slik at man får øye på alle kulenne[:)]...

billig kuler på europris[:)]...
der kjøpte vi det[8D]...
siden vi hadde NULL pynt fra før av[:)]...

Mine favorittkuler er blanke de blir kjempe fine på treet.
Ellers så er det mye røde noen i sølv og noen i gull

IKEA HAR 70% PÅ JULEPYNT!!!!!

Back
Topp