Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sliter med det samme, bare med BCG arret. Legen sa det ikke var farlig, men at det kan fjernes for det estetiske.
---
Vis vedlegget 227231
Vet ikke. Legen min sa han kunne ta det der den gangen jeg spurte. For min del blir det å skjære vekk klumpen som er der, og få et rett snitt isteden. Men snakket ikke om kostnad. Mitt klør veldig, gjort i alle år. Vokser også. Begynte som en liten flekk.Ok, da blir det vel gjerne dyrt å fikse på det hvis det kun er av kosmetiske årsaker.. Klør ditt arr også?
Vet ikke. Legen min sa han kunne ta det der den gangen jeg spurte. For min del blir det å skjære vekk klumpen som er der, og få et rett snitt isteden. Men snakket ikke om kostnad. Mitt klør veldig, gjort i alle år. Vokser også. Begynte som en liten flekk.
Jeg har fjernet flere føflekker. Det var først når den fjerde ble fjernet at jeg var plaget med kløe i minst et år. Arret var jeg heller ikke fornøyd med. Nå skal det sies at jeg ikke var flink til å ikke få sol på det første året, som er viktig for at arret skal bli penest mulig. Nå som det har gått noen år har kløen gitt seg og arret blitt penere. Ting skal jo ikke bli værre, så er sikkert ikke så dumt å la legen ta en titt. Det gjør det hvertfall ikke værre
Takk for svar Hvor satt den siste føflekken? Her er det i knehula. Så var jo veldig vanskelig å holde i ro da det området strekkes når man går, løper, reiser seg etc..