Stygt å si det men..

BigMama1018

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Er det flere som synes det er godt når mannen/far er ute av huset og kan nyte freden på kveldene???

Synes det er fabelaktig til tider, nå er vi på ferie. Og gubben skal møte noen kompiser i et par timer, synes det er digg å bare loffe rundt i leiligheta og bare nyte meg-tid-delux altså:hilarious::rolleyes:

Glad i mannen min altså, men noen ganger blir jeg skitlei av han:angelic::hilarious:
 
Jeg skjønner hva du mener, deilig med litt alenetid! Men her syns jeg det bare er deilig når han er hjemme, da han jobber til 18/18:30 hver dag!
 
Hahaha Ja! Her er min sjømann så han er borte halvåret.
Det er godt når han kommer hjem og godt når han reiser bort :angel8:angel4:dance008
 
Hahaha Ja! Her er min sjømann så han er borte halvåret.
Det er godt når han kommer hjem og godt når han reiser bort :angel8:angel4:dance008
Du rekker å savne han sånn akkurat når han skal komme hjem, og rekker å bli passelig lei av han når han skal reise:hilarious:

Det var det ei venninne som sa da han hadde sjømann :hilarious:
 
Jeg synes det er deilig at han er hjemme til lille har lagt seg. Men etter det kan han gjerne dra ut en tur. Da er jeg som oftest sliten, og vil helst bare se det JEG vil på TV[emoji14] å så legger jeg meg tidlig uansett, siden jeg er oppe 5-6 ganger i løpet av natten [emoji28]
 
Jeg synes det er deilig at han er hjemme til lille har lagt seg. Men etter det kan han gjerne dra ut en tur. Da er jeg som oftest sliten, og vil helst bare se det JEG vil på TV[emoji14] å så legger jeg meg tidlig uansett, siden jeg er oppe 5-6 ganger i løpet av natten [emoji28]
Her er det faktisk enklere at han er borte når jeg skal legge de små. Så får han opp om natta, stort sett er jeg etterlatt med alt alene uansett. Men enkelte netter ligger jeg på trass i senga, så han må stå opp med frøkna hvis hun våkner. Er så trøtt og fjern for tia, at når jeg skulle se tv på kvelden etter unga hadde lagt seg. Så sto Tinga tinga tales på, i min fjerne tilstand satt jeg å så tinga tinga i 1 time før jeg reagerte og skifta kanal :rolleyes::hilarious:
 
Du rekker å savne han sånn akkurat når han skal komme hjem, og rekker å bli passelig lei av han når han skal reise:hilarious:

Det var det ei venninne som sa da han hadde sjømann :hilarious:

Hahaha, ja! Spent på hvordan det blir når han ska ut i permisjon og skal være hjemme leeeeeeenge! Men trur det blir litt godt også :love017
 
Her er det faktisk enklere at han er borte når jeg skal legge de små. Så får han opp om natta, stort sett er jeg etterlatt med alt alene uansett. Men enkelte netter ligger jeg på trass i senga, så han må stå opp med frøkna hvis hun våkner. Er så trøtt og fjern for tia, at når jeg skulle se tv på kvelden etter unga hadde lagt seg. Så sto Tinga tinga tales på, i min fjerne tilstand satt jeg å så tinga tinga i 1 time før jeg reagerte og skifta kanal :rolleyes::hilarious:

Hahaha- såpass ja [emoji23]
Her får jeg hjelp til bading/kveldsstell, men legging må jeg ta selv uansett.
 
Legging er han helt håpløs på. Ender bare opp med en overtrøtt og gira fyr og en far som ikke skjønner hva han gjør galt:banghead: Prøvd å forklare at det må roes ned, men hvis han kommer sent hjem fra jobb og ikke har sett I hele dageb/ kvelden så blir det fort litt for mye tulling og herjing. Merker de dagene han har fri at han ikke er inne i rutiner etc. Av og til er det heeeelt ok når mandagen kommer :wacky:
 
Jeg synes det er deilig at han er hjemme til lille har lagt seg. Men etter det kan han gjerne dra ut en tur. Da er jeg som oftest sliten, og vil helst bare se det JEG vil på TV[emoji14] å så legger jeg meg tidlig uansett, siden jeg er oppe 5-6 ganger i løpet av natten [emoji28]

Signerer alt dette[emoji23][emoji23]
 
Back
Topp