Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Lissyjane
Å herregud,var det han som holdt på å begynne å grine når de sa ha det? Åh jeg ble så rørt hehe[:D]
Jeg synes ikke det er dumt i det hele tatt[:D] De har aldri vært fra hverandre[:)] Sånn er det på bygdene[:)] Synes det er flott at han tør å vise kjærlighet på den måten. Jeg hadde blitt veldig rørt om typen min hadde blitt så lei seg når jeg skulle være vekke i ti dager[:)]
Jeg synes ikke det er dumt i det hele tatt[:D] De har aldri vært fra hverandre[:)] Sånn er det på bygdene[:)] Synes det er flott at han tør å vise kjærlighet på den måten. Jeg hadde blitt veldig rørt om typen min hadde blitt så lei seg når jeg skulle være vekke i ti dager[:)]
ORIGINAL: Bleiemos
Hehe, han er så herlig![:D]
Ja han er så! Tror rett og slett mange ikke aner hva det vil si å være SÅ knyttet til hverandre[:)] Mange av dem er jo født og oppvokst sammen. De har jo gått til skolen sammen og vært nær hverandre hele tiden.
ORIGINAL: RonjaSinMamma
Ja, for all del [:)] Men ikkje så til dei grader. Ho er jo knapt reist. Og han er jo omtrent deppa [8D] Savnar gubben eg og, og han savnar meg, når han er offshore 2 veker. Men "the show must go on" som han seier han fyren, hihi! [:D]
Ja men det er jo NÅ det virker som en evighet[8D] Du så jo forrige gang. Det gikk tre dager så hadde de fader meg ikke tid til å tenke på kjerringen en gang hahahaha!