Stygt å le.. men...

snuppa08

Glad i forumet
Han derre butikkmannen i da damen dro[:D] hehe!

"okey, bare en gang til" når di skulle si hadet i tlf[:D][:D]

Stakkar, er skikkelig tøft for han dette her...

Heheheh, han som faktisk nesten gråt da dama dro det!
Tror han er veldig avhengig og glad i kona si[:D]

virker LITT avhengi av kona jah...
litt spessielt for min del vertfall[8D]

her er det bare så vidt et kyss å hadet når min kar reiser avgårde på jobb å blir borte ei stund...

ORIGINAL: Lissyjane

Å herregud,var det han som holdt på å begynne å grine når de sa ha det? Åh jeg ble så rørt hehe[:D]

Ja, han[:D]

Ble å det, men nå etter reklamen snakker han med ho i tlf å klarer ikke legge på:)

Åsså har hun bestilt kake til han som kom på jobben, å da ble det litt tårer å snørr, men han klarte ikke spise den[:D][:D] hehe!
Måtte synke inn litt først[8D]

Hehe.. tenkte å lage en tråd om det jeg også! litt spesielt ja spør du meg[8D] 

ORIGINAL: StinkiStini

Heheheh, han som faktisk nesten gråt da dama dro det!
Tror han er veldig avhengig og glad i kona si[:D]

Hehe. Ja, det tenkte jeg og. Syns nesten det var litt søtt. [:D]

Tror jeg hadde blitt gal hvis jeg hadde en slik mann som det der! Makan til tøffel!

Stygt å sei det, men det der blir jo berre så altfor dumt. Voksne mannen. Dama skal jo berre vere vekk ein kort kort periode. Uff [8D]

Jeg synes ikke det er dumt i det hele tatt[:D] De har aldri vært fra hverandre[:)] Sånn er det på bygdene[:)] Synes det er flott at han tør å vise kjærlighet på den måten. Jeg hadde blitt veldig rørt om typen min hadde blitt så lei seg når jeg skulle være vekke i ti dager[:)]

synes heller ikke det!! tror jeg hadde blitt skuffet om typen ikke hadde savnet meg i det hele tatt når jeg dro bort!!!
De virker jo bare herlige sammen :)

herregud. får helt noia jg

Jeg synes ikke det er dumt i det hele tatt[:D] De har aldri vært fra hverandre[:)] Sånn er det på bygdene[:)] Synes det er flott at han tør å vise kjærlighet på den måten. Jeg hadde blitt veldig rørt om typen min hadde blitt så lei seg når jeg skulle være vekke i ti dager[:)]

Ja, for all del [:)] Men ikkje så til dei grader. Ho er jo knapt reist. Og han er jo omtrent deppa [8D] Savnar gubben eg og, og han savnar meg, når han er offshore 2 veker. Men "the show must go on" som han seier han fyren, hihi! [:D]

Synes han gutten med Morten Elg er så herlig jeg!!! [:D][:D] Hehe

ORIGINAL: Bleiemos

Hehe, han er så herlig![:D]

Ja han er så! Tror rett og slett mange ikke aner hva det vil si å være SÅ knyttet til hverandre[:)] Mange av dem er jo født og oppvokst sammen. De har jo gått til skolen sammen og vært nær hverandre hele tiden.

Ja ikke sant??[:)] De fleste synes jo det er helt forferdelig å forlate barna, og det forstår jeg! Og jeg er jo oppvokst med at alle mannfolka er på sjøen (akkurat samme miljø som det var i forige "da damene dro"), så dermed er man vant til å være ifra hverandre i perioder. Så synes det er koselig at voksne mennesker er så avhengige av hverandre også![:D]

Samme som med han litt eldre mannen som var med i forige sesong, som aldri hadde vært fra kona!

ORIGINAL: RonjaSinMamma

Ja, for all del [:)] Men ikkje så til dei grader. Ho er jo knapt reist. Og han er jo omtrent deppa [8D] Savnar gubben eg og, og han savnar meg, når han er offshore 2 veker. Men "the show must go on" som han seier han fyren, hihi! [:D]

Ja men det er jo NÅ det virker som en evighet[8D] Du så jo forrige gang. Det gikk tre dager så hadde de fader meg ikke tid til å tenke på kjerringen en gang hahahaha!

Hehe, uff. Fins ein mellomting da. Syns jo synd i fyren, men så må eg jo berre le likevel. Og han er jo søt, men så vanvittig snål samtidig [8D] Fy, så stygg eg er! Men uff.

Ja OKAI! LEGG VEKK DEN PUTEN!!!! Alvorlig talt[:-] Det finnes grenser[8D] Man trenger ikke sitte å grine på puten som samboeren har gitt deg. Det går en grense selv for meg[8D]

BRA! [:D] Hehe, neida [8D]

Faktisk helt sykt.
Det var på bikken til kokko med den kaka.
Og over bikken med puta.

Back
Topp