Styggeste julepynten!!!

©Miss Fat

Gift med forumet
Dette kom jeg over på når jeg var å handla på Obs idag.

Inni en glasskule satt en engel med fjær og det hele. Under var det en bryter for å skru på. Da varierte lyset inni selve engelen med rødt, blått og grønt.

Hvis noen hadde kjøpt en slik til meg hadde det vært meg en sann glede og knuse den i asfalten utenfor, for noe styggere skal du lete lenge etter spør du meg!!

Jeg tror ikke det er den styggeste julepynten jeg har sett, men det var ikke langt unna..!

Nå er jeg glad at jeg bare så et rødt kryss der. Jeg hater støgg julepynt. Når vi kjører hjemmover til jul, har vi bedømming av all utendørsbelysning og pynt vi ser (og det er en del på 70 mil). Det er fåtallet som består mine strenge krav for å si det sånn

Ellinorsmamma skrev:
Uff! Hater glorete julepynt..Etter min mening har ikke rosa, blinkende lys noe med jul å gjøre!

Var ikke blinkende, men tona over fra en farge til en annen. Skulle tatt video vet du, for den var grusom.

Selve engelen inni er jo fin, jeg elsker engler. Men ikke glorete tacky engler!!

Den var ikke stygg, bare glorete, og absolutt ikke min stil.
Tror nok derimot jeg hadde prøvd å finne ut hvor den var kjøpt, og byttet den.

ohlala... Ja den var lekker.... skikkelig julestemning der gitt! 

Miss Fat skrev:

Ellinorsmamma skrev:
Uff! Hater glorete julepynt..Etter min mening har ikke rosa, blinkende lys noe med jul å gjøre!

Var ikke blinkende, men tona over fra en farge til en annen. Skulle tatt video vet du, for den var grusom.

Selve engelen inni er jo fin, jeg elsker engler. Men ikke glorete tacky engler!!

Nesten verre med flere farger..Skulle tatt opp video ja :P Engler er nydelig julepynt, men ikke slike disko-engler som det der ;)

Back
Topp