stygge stygge katten laaaaaaangt

turbo trash

Forumet er livet
jeg har hatt en kattemamma og to babyer boende ute her i 5uker nå. jeg liker ikke katter, men mammaen var avmagret og all pelsen hun hadde mistet i sommer og våres lå i kladder ved rumpen, så jeg klippet bort de. også er hun en super flink mamma! Jeg begynte å kjøpe kattemat,laget ett lite kattehus ute med tepper og sånn.

hun har vært huskatt for hun er kjælen og viser meg stor tillit.

jeg har satt inn annonnse 2ganger i avisen, men ingen har henvendt seg til meg, så de skal bli sendt til kattehuset i Halden.

men når jeg la Ovidie i stad var det skikkelig katteslåsskamp ute, da jeg kom ut var mammaen borte og babyene(ca7uker gamle) satt bare å skalv . og under bordet mitt stod den største og styggeste katten jeg har sett og spiser opp maten deres.

jeg prøvde å jage han bort med skrik, og banking av metallbokser. gikk inn for å hente en vannbøtte men når jeg kom ut var han borte.

mammaen er fortsatt borte, er redd hun er død. så jeg har lyst til å ta inn babyene, ellers kommer de jo til å bli drept også, men hvis mammaen ikke er død og kommer tilbake til de vil jo hun bli redd..

hva gjør jeg??????

Ta dæm inn å gi dæm mat, for dæm kan jo ete vanlig mat. Om mammaen leve så kommer ho [:)] 
Ska love dæ at du høre ho da [;)]

Og en ting til; Det kan jo hende ho bare har jagd vekk den stygge frekke katta for å beskytte ungan [:)]

ORIGINAL: BollaOgRampen

Ta dæm inn å gi dæm mat, for dæm kan jo ete vanlig mat. Om mammaen leve så kommer ho [:)] 

Og en ting til; Det kan jo hende ho bare har jagd vekk den stygge frekke katta for å beskytte ungan [:)]

jeg har masse kattemat, var på harrytur på tirsdag[;)]

jeg tok med de og papphuset inn i gangen, og 5minutter etter på hørte jeg det hyla på utsiden, og det var mammaen. hun er i fin form. jeg snakket med de på kattehuset nå. de kommer å henter de i morgen hvis de har mulighet[:)]

sign

Tviler sterkt på at mora er død, hun dukker nok opp igjen!

Så flott at du tok deg av kattungene mens mammaen var borte! Synes også det var veldig bra at du ringte kattehuset. Og dette til tross for at du ikke liker katter! Blir varm om hjertet når noen hjelper dyr! Fortsett sånn![:)]

Back
Topp