Stygge barn

Dessverre ja, men som flere skriver så sier enn heller mindre pene, uheldig med utseende, dårlige gener... :p
 
I mine øyne finnes det ikke stygge barn, men usjarmerende barn det finnes!
 
Det finnes mindre pene barn, ja. Om man skal fokusere på utseendet. Men de kan da være fantastisk herlige fordi om, og da blir de søte likevel :)
 
Det gjør det helt klart... Men dette syns jeg henger mye sammen med oppførsel, noen barn blir stygge i mine øyne pga måten de snakker eller er mot andre...
 
Det finnes kanskje mindre pene barn, men når man blir kjent med dem har alle barn noe pent ved seg, synes jeg. Eller sjarmerende :) Når man er glad i et barn synes man som regel at de er søte :)
 
Klarer ikke å si at et barn er stygt, men ekkelt kanskje? Er nemlig et barn i barnehagen til mannen min som det er noe med. Han er I grunn søt, men noe ved han gjør ham ekkel. Måten han snakker, sutrer, snørr, lukt osv. Huff, klarer ikke helt å sette fingeren på det. Går liksom mest på hvordan de ter seg for min del. I mitt hode har ikke barn samme "utseende" som voksne, så klarer ikke å si at de er stygge.
 
Skal jo ikke si og tenke slikt;)
Men det er jo (desverre) bare et faktum at noen er heldigere med utseende enn andre. Det gjelder barn som voksen.
Men heldigvis betyr ikke utsende alt. Noen kan være vakre utenpå men stygg innvendig.. å da tenker jeg hovedsak på voksne..
 
Ja, absolutt.
 
Signerer de over.. Ville aldri kalt er barn stygt.. Men mindre pene ja
 
Ville forsåvidt aldri sagt det høyt da.. Alle har jo sine preferanser.. Liker ikke når det første du sier er om barnet til hun du kjenner er mindre pent eller nydelig
 
Jeg må jo si jeg har sett mindre pene barn. Men gjerne da kombinert med ufin oppførsel. Kusina mi var ikke spesielt pen som lite barn (men snill) men hun ble til gjengjeld smellvakker da hun ble eldre!
 
Back
Topp