Stygge barn

Tror en del her inne trenger en liten påminner om definisjonen mobbing;

Mobbing vert definert som aggressiv åtferd som er gjentatt over tid og er karakterisert ved eit ujamt styrkeforhold der mobbinga vert utøvd av en eller fleire personar. Det er vanleg å seie at det er mobbing når plaginga skjer kvar veke eller oftare, men for den som vert ramma kan plaging som skjer sjeldnare enn ein gang pr. veke, vere ei vesentleg belastning.
 
Dama ble konfrontert med dritt HO hadde slengt. Ja, det finner jeg tilfredsstillende å se. Var det verdens best formulerte kommentar? Nei, det var det ikke.. Men mobbing er å dra strikken jævlig langt asså..
Har du lest igjennom hele tråden med objektive øyne? I de svarene jeg har om temaet stygge barn og voksne som mener det finnes stygge barn snakker jeg om voksne generelt. Ikke en enkelt bruker her inne. I starten av tråden sier jeg jo at jeg syns det er rart at hun ser på barn som stygge mtp hennes yrke. Bortsett fra det er mine kommentarer, som jeg gjentatte ganger har skrevet, om voksne generelt og da spesielt folk som jobber med barn. Jeg har misforstått det Mrs Lutz sier når hun mener jeg quotet henne, for det gjorde jeg i starten og hun skrev jo selv at jeg hadde et merkelig syn på barn :p Uansett tenker jeg at hvis du ikke bidrar i diskusjonen, eller du også oppfatter det jeg skriver på en viss måte så skriv heller det enn "burn :p". Det er barnslig. Min intensjon har aldri vært å være ufin mot noen, og jeg mener at har skrevet generelt, men ser at hun kan føle seg truffet, men det blir vi alle i hete diskusjoner. Da er det bedre å la ballen ligge død. :)
 
Dama ble konfrontert med dritt HO hadde slengt. Ja, det finner jeg tilfredsstillende å se. Var det verdens best formulerte kommentar? Nei, det var det ikke.. Men mobbing er å dra strikken jævlig langt asså..
Tror en del her inne trenger en liten påminner om definisjonen mobbing;

Mobbing vert definert som aggressiv åtferd som er gjentatt over tid og er karakterisert ved eit ujamt styrkeforhold der mobbinga vert utøvd av en eller fleire personar. Det er vanleg å seie at det er mobbing når plaginga skjer kvar veke eller oftare, men for den som vert ramma kan plaging som skjer sjeldnare enn ein gang pr. veke, vere ei vesentleg belastning.
Bare disse to innleggene snakker jo for seg selv egentlig.
 
Det er jo slik at den beste svømmern vinner og skal dermed ha de beste genene. Men det hender seg jeg ser barn og voksne for den saks skyld og tenker " og DET var den beste sædcella"
 
Back
Topp