Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
noen andre som har fått det ? Mine er utrolig stygge tørre og sprukket ... Smører og smører men ingenting hjelper. :\ noen som sliter med det samme og eller evt har npen tips ?
Jeg har veldig tørr hud denne gangen, i motsetning til de to andre gangene hvor jeg har hatt fet hud og mye kviser. Neglene mine derimot er alltid på sitt sterkeste og fineste når jeg er gravid. Tar du noe kosttilskudd?
Huden her er grusom. Starta med masse kviser. Nå er huden tørr.. Men neglene har vore mye finere en vanlig. Vokser seg lange og må klippe dei ofte.. Eg har dog ikkje jobb så er vandt til og ha ødelagte industri negler
nei har ikke tatt noen tilskudd utenom folat er 29uker nåda ! Neglene mine også vokser seg lange fort men dog flisette og huden rundt er flisette og stygg .. Fysj hater tørre sviende hender !! Satser på det kanskje forbredrer seg nå spm våren nærmer såæeg og det kaledestw værer er over !
Jeg hadde veldig fin hud og negler forrige svangerskap! Jeg vil anbefale deg å starte opp med vitamintilskudd. Apoteket har flere utvalg av "gravidvitaminer" og der finnes alle som er kjekke å få i seg. Bruke dette en god stund så skal du se det blir bedre
Jeg er veldig plaga med tørre og såre hender på vinterstid, og har sikkert prøvd alt som finnes av håndkremer de siste årene. Men den eneste som faktisk funker er en fra eucerin http://m.eucerin.no/products/sensitiv-hud/ph5-hand-cream . Viktig at det er den røde med Dexpanthenol, den blå med karbamid fungerer ikke like bra, i tillegg til at den svir som et uvær.
Hvis du vil styrke neglene anbefaler jeg micro cell neglelakk fra apoteket, må brukes som en "kur" noen uker til å begynne med. Men deretter bruker jeg den bare som en vanlig blank neglelakk.