Stuva stellekommode

Ensiste

Elsker forumet
Novemberlykke 2015
Noen som har erfaring med stuva stellekommode fra IKEA? Er skuffene veldig små?

Vi har denne men bare montert foreløbig, må nok vente til september før den blir tatt i bruk :) Måtte bare ha den når vi hadde Stuva seng (mor falt for matchende blå skuffer ;)!) Skuffene er fulle av klær/stelleting og har egentlig ikke reagert på størrelsen der. Er egentlig veldig fornøyd med all plassen som er under stellebordet til lagring og oppbevaring.

Det jeg derimot er litt usikker på er hvor irritert jeg kommer til å bli på selve stellebordet som stikker ut og ikke går an å regulere/ta opp. Noe sier meg at det muligens kommer til å bli noen kakk i hodet. Nå har vi kjøpt Stella stellematte med 'vegger' som kan tas av/på (uten at vi helt og holdent skal stole på de), men ser ikke hvordan man skal få til å hente noe i skuffene/under bordet uten å måtte slippe ungen - og det er jo ikke helt optimalt. Alternativet er å kjøpe slikt sett på IKEA (http://www.ikea.com/no/no/catalog/products/30199283/) til å henge på siden men det mest nødvendigste oppi.

Men elsker den store stelleplassen - tror den blir gull verdt når Mini blir eldre. Masse plass til påkledning, kos og plass til å prøve å vri seg unna ;)

Back
Topp