Stuper snart...

Maanestråle

Gift med forumet
Er så trøtt at jeg tror jeg dør... sover så utrolig dårlig om nettene! Har mareritt som bare det om nettene! Og så må jeg opp og på do hele tiden! Er så sliten og trøtt!!!

Nå gleder jeg meg til helg, kunne få sove litt! Prøve å klare meg uten alle de skumle marerittene nå...

I morgen skal jeg til første kontroll hos lege! Off, gruer meg litt for er ikke glad i de blodprøvene!

Btw...noen som så fødestuen i går??? Kjente nesten at jeg begynte å grue meg allerede!!! Det ser så himla vondt ut!!! Har ikke født før, så jeg aner jo ikke, men det ser ikke ut som noe jeg gleder meg stort til...

Ha en fantastisk dag jenter!

Høres ut som du har hatt det litt tungt de siste dagene.
Krysser fingrene for at migrene og mareritt skal holde seg unna - ikke moro.
Og blodprøvene går helt sikkert fint [;)]

Så på fødestuen i går, og kjenner jeg får veldig ærefrykt for å føde.
Men her inne er det jo mange damer som gjør dette for andre, tredje gang osv., så jeg stoler på at de vet hva de gjør [:D] Må jo være verdt det!

Ha en strålende dag, selv [:)]

Må inrømme jeg er sliten nå... men tror hodet ikke blir så ille i dag! [:D] Har jo hatt to dager hvor det har gått en del paralgin forte... liker det ikke, men jeg klarer ikke takle den smerten fra hodet når det blir som værst... Men hadde ikke noe vondt da jeg våknet i dag, så håper anfallet er over nå!!!

De sier jo at smerten glemmer man med en gang etter fødsel, og det stemmer nok.
Men ble ganske hissig på samboer i går da vi så på det, han mente de overdrev fordi det var tv!!! [:@][:@][:@]
Han måtte fint ta de ordene tilbake ganske snapt!!![8D]

Forresten, gratulerer med 9 uker i dag Stikkelsbæret!!! [:D][:D][:D]

Jeg tør ikke se mer på fødestua for jeg holdt på å utvikle ordentlig fødselsangst når jeg så det...
Tok over en uke før jeg i det hele tatt ville snakke om at jeg var gravid for ville ikke at det skulle være virkelig og ville hvertfall ikke føde...

Heldigvis gleder jeg meg mer og mer nå da[:)]
Trøtt som en strømpe og kvalme som melder seg i bølgedaler i dag, he he, blir gøy dag på jobb[:)][&:]

Lykke til hos legen, går nok så bra at[;)]
Og flott å høre at hodeverken er begynt på retretten sin[:D]

Vet dere jene, jeg har født en unge før. Ei nydelig stor prinsesse. Og det var jævlig vondt. Men ikke halvparten så vondt som jeg regna med det skulle være! Og pressrier...det var nesten behagelig[:)]

Tusen takk, Maanestråle [:)]
Her i huset må jeg skru lyden lavt ned, og burde kanskje ikke ha det stående på.
Har en samboer jeg er litt redd skal utvikle "fødselsangst", og ende opp med å være redd for å bli med på fødsel... [8D] Forstår jo at det er litt skremmende.

Hahaha, ser for meg at jeg ikke får se mye til den lystgassen under fødselen i alle fall! Han er jo livredd alt som har med blod å gjøre [8D]

Back
Topp