Stuebord glass eller ikke?

• Trådstarter Trådstarter Snorkfrøken
  • Opprettet Opprettet
S

Snorkfrøken

Guest
Jeg må ha nytt bord til sofaen min. Og har forelsket meg i et bord og det er glassplate i det. Min samboer mener det er dumt så lenge vi har små barn. Noen erfaring med dette?

Vi hadde glass bord. Anvefales ikke! Fort merker/støv å ser det med en gang. Pluss at man ser riper fort.

Anbefaler ikke glassbord men ikke bare pga støv og merker men har og blitt fortalt om en gutt som skada seg stygt da han falt,det var allerede en liten sprekk men da han slo hodet mot kanten så delte plata seg og glassplintene spruta..

Jeg hadde også lyst på glassbord, men droppa det pga barn. Kjøpte et billig på finn.no til 250 kr, og det er jeg GLAD for nå.. Bordet er skikkelig ripete nå, og masse merker som aldri går bort. :P

Vil ikke anbefale glassbord, nei...:)
Veldig fint, men desverre lite praktisk..

Det er ikke glass helt ut altså, ligger to plater i midten og så er det tre rundt som en kant :)
Si dere anbefaler det da, jeg vil ha!! :)

Vi har glassbord :) Det må vaskes "hele tiden" da det blir fort skittent/støvete. Riper har jeg ikke tenkt over, så tror ikke det er så ille, da hadde jeg nok lagt merke til det.
Klart lillegutt har stanget seg noen ganger i det, men har aldri fått merker av det så tror ikke det er noe verre enn vanlige bord. Trebord kan ha skarpere kanter det for den del ;)

Vi har glassbord :) Det må vaskes "hele tiden" da det blir fort skittent/støvete. Riper har jeg ikke tenkt over, så tror ikke det er så ille, da hadde jeg nok lagt merke til det.
Klart lillegutt har stanget seg noen ganger i det, men har aldri fått merker av det så tror ikke det er noe verre enn vanlige bord. Trebord kan ha skarpere kanter det for den del ;)

Vaske gjør vi hver eneste dag uansett ;) Hihi
Tre bord er forferdelige kanter det også :)

Nei, hadde aldri hatt glassbord så lenge jeg hadde små barn.
Egentlig ville jeg aldri hatt det ellers heller.

Sorry, må nok slenge meg med resten her: Definitivt aldri glassbord, spesielt med barn i hus... Grunnene er vel ramset opp flere ganger allerede ;) Men for all del, finfint bord!

Jeg synes det ser flott ut men med små unger i huset ville jeg aldri kjøpe ett glassbord!

Får vel gå mot strømmen jeg da ;) har ikea sitt liatorp glassbord og jeg synes det går heeelt fint! ikke klarer jeg å se mye riper i glasset og bordet vaskes bare med våtservietter for glass hver dag. Ser for meg at et vanlig bord måtte bli vasket like ofte og hvertfall få riper raskere..
Har en aktiv og grisete datter på 2,5 år ;) null stress..

Back
Topp