(stue) tepper som er lette å støvsuge?

EmmaT

Gift med forumet
det jeg har nå er så for j*vlig, jeg må ligge på alle 4 med støvsugern. og etterpå må jeg dra sånn tepperense greie over for å få vekk hår og støv [8|] asså ukas trim som jeg kaller det.

nå skal jeg ha nytt. men hvilke er lette å støvsuge egentlig? er det ull jeg har nå?

og et lite tilleggsspørsmål: med brun skinnsofa, hvite møbler i stua. hvilken farge teppe hadde dere valgt? jeg er litt lei brunt, og føler beige blir for lyst for det hele.

på forhånd takk [;)]

flatvev er jo ganske kurant å støvsuge da....

om det du har er ull er itte det veit je itte.
men og du prøver å gnukke litt på det, for så å lugge litt i trådene så ser du om det er ull.....

skal ned på salget imorgen. får se hva jeg ender opp med.

er fremdeles usikker på hvilken farge jeg skal velge, så hvis noen har noen innvendiger kom med de [:D]

Jeg synes floss-tepper er greie jeg da[:)]
Særlig hvis de har tråder i forskjellige farger...
Mye mulig det bare ikke vises så godt i dem da men[8D]

Vet ikke hva slags tepper vi har, men de er gode å støvsuge synes jeg... Kjøpte de på sånn fargehandelbutikk til ca 2000 kr for noen år siden... så bør jo være bra kvalitet.. Hadde en gang et (billig) teppe fra IKEA, det var helt grusomt! Men det er vel forskjell på teppene der og...

Mitt forslag er at du spør de som jobber der, de bør jo i utgangspunktet ha greie på det....[8D]

Back
Topp