Stue inspirasjon... *nå med bilde*

Delia

Saman er ein mindre aleine
Desemberskatter 2016
Kan jeg få se stuene deres?? Jeg lurer på å tapetsere en veggen mørk (bak tv`en), men vet ikke helt hvilken... Ikke vet jeg hvordan jeg legger inn bilder av stuen min her heller[8D][8D] Noen fine bilder, tips eller idèer???[:D][:D]

Går det greit at jeg tar bilder i morgen? Er litt mørkt ute nå, så da blir bildene så mørke også [;)]

ORIGINAL: LurveTufsa!!

jeg bare leier, så her er det ikke så mye inspirasjon å hente[8D][;)]

det gjør vi også det [:)]

Hvordan legger jeg inn bilder?? Så kan jeg legge inn hvordan stuen ser ut nå så er det kanskje lettere å se for seg[8D]

Du kan leste dem opp på www.photobucket.com så tar du den koden med [IMG] foran og bak og limer inn her, men husk å forandre IMG til img (altså med små bokstaver) foran og bak [:)]

Jeg glemte forresten å ta bilder i dag, prøver igjen i morgen!

Må vente litt da det er en sovende forstyrrende element som kommer med på bilden her nå!![8D][8D] Tror ikke han hadde blitt blid om jeg ligger ut sovetrynet hans[8D][:D]

Her har jeg lyst på en mørkere vegg bak tv`en. Har og kjøpt noen bildelister der jeg skal ha sølv og svarte rammer og litt stæsj... ellers har jeg lyst å male veggene hvitere da de er rosa skjær i nå[:'(]

Så noen tips jenter????[:)]

IKKE QUOTE!

Så fint dere har det! [:D]

Ellers er jeg enig med deg, en mørkere vegg bak tv'n hadde gjort seg - sammen med bildelister med pynten du nevnte. Det kan bli kjempefint! [:)]

Takk, takk[:)][:)] Har dere noen nettsider der man finner fine tapeter??

her er forresten bilder fra vår stue! Overse lekene, rotet og linselusene [;)]

Så herlig, fint og hjemmekoselig Skrållan!![:D][:D][:D][:D]

Back
Topp