Stue inspirasjon *bildetråd*

Ceres

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vi må male stua så jeg trenger litt inspirasjon :)
Hvilken farge har du på veggene? :) Gjerne med bilde :)

Det er en slik brytningsvegg her med tapet, den skal få bli foreløpig :) Grunnen til at vi må male er hullene i veggen der de forrige eierne hadde hengt opp ting, og jeg har ikke funnet ut hvilken farge det er her, så da fornyer vi hele greia :)

Vi har en gråtonet lattefarge. Leier bare så gidder ikke male den, men jeg er igrunn veldig lei latte og hvitt! Liker mer duse og matte farger. Muskattnøtt og skyggeblå fra LADY er veldig fine. Men da er du jo selvfølgelig avhengi av å ha lyst interiør!=) Misunner deg som skal pusse opp!!:D

Vi har malt kremfarget panel i stua, er veldig fornøyd med det.. Stua er stor og lys, med stor vinduskarnapp(så bred at vi kan sitte i den...) fint med en "brytningsvegg", det passer ikke helt inn her, men vi har grå klebersteinsovn og skiferkledd pipe,så det bryter jo litt her :)

Huset er bygd i 2007 så er kun litt maling som skal til heldigvis :) Har lyst interiør bortsett fra sofaen, lys sofa og barn må være dårlig kombo :p Tapeten på ene veggen er mørk, heldigvis, ellers hadde jeg tørna av å trodd jeg hele tiden befant meg på sykehus :p
Er malte mdf plater, og på de vises det godt hvor de forrige eierne hadde ei hylle :/ Ellers har vi prøvd å bruke de samme hullene :)

Men vi vil gjøre det til vårt eget. Har tittet litt på latte, men er så usikker. Dere som har det, er det et gulaktig skjær i den når den er på veggen? :) Ettersom jeg ser for meg den latteen jeg drikker blir det vanskelig oppi hodet mitt :p

Har latte på alle rom i huset! :D Strålende fornøyd!! Nå kan jeg ha hvilke gardiner, bilder og intereør uten at det krasjer med fargen på veggene.

Vi malte stua i lys krem alaish i 2009..

Var sååå lei. Digg at alle farger passet inn, men lei.

Bygde om stua i sommer, da blei det skagengrå panelplater og litt møbelbytte, fra mørke mahognimøbler til hvite. Jeg er blitt veldig glad i lilla og det passer jo fortsatt inn. Og jeg gleder meg til jul når rødt endelig passer inn her. Blei helt feil på de mørke møblene våre, jula blei så dyster ;)

Fargen DELIKAT er nydelig. En lyslys gråfarge. Vi har malt gjesterommet/kommende babyrommet i den fargen :)

Back
Topp