Studierett inndras????

Foxy84

Gift med forumet

Jeg tok førskolelærer utdanningen min i 2008, men pga teit klasse etc måtte jeg hoppe av et fag det siste året. Så 2008 gikk jeg ut som 90% førskolelærer....mellom der å nå har jeg jobbet i barnehagen.....men nå har jeg søkt meg inn på skolen igjen for å ta opp det siste faget..

Men inne på min gamle studentweb stod dette

Du har ikke studierett ved institusjonen dette semesteret. Siste aktive studierett var innenfor studieprogrammet Bachelorstudium i førskolelærerutdanning, heltid, og denne gikk ut 30.09.2010, og har pr i dag status Inndratt

Hva vil det si....???

Vil jeg nå ikke være førskolelærer mer? Eller mener de bare at jeg min status som student har blitt inndratt????????

Du er vel ikke førskolelærer uansett når du ikke har fullført studiet? Vil tro de mener at din status som student er inndratt. Mulig du må søke på nytt. Søkte du om permisjon mens du hadde pause?

nei, jeg begynte rett i jobb etter det året....men jeg håper seriøst jeg ikke med ta 3 år på nytt igjen...

Ring skolen og hør. Mener de ikke kan kreve at du tar alle tre årene om igjen. Du har jo tross alt vært gjennom dem. Det har du jo bevis for. Så ring og hør hva de mener. Lykke til :)

Tviler på at du må ta alle 3 år om igjen. Jeg går førskolelærer og de som har gått lignende studier i klassen min har ikke de fagene de har hatt på f.eks lærerskolen

Hvis du ikke har studert siden 2008, og heller ikke har søkt deg inn, så er det ikke noe rart at du ikke har studierett...

Men de stp. du har kan ingen ta fra deg :-)

Det betyr nok bare at du ikke har studierett...

Hvis du ikke har studert siden 2008, og heller ikke har søkt deg inn, så er det ikke noe rart at du ikke har studierett...

Men de stp. du har kan ingen ta fra deg :-)

Det betyr nok bare at du ikke har studierett...

jeg skal gjøre det...håper de kan hjelpe meg...jeg har jo karakterer på alt...men det skulle bare mangel det nå da..

.

Back
Topp