Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: JCF
Oh yes'! så lenge du går skole i 6 an 9 mnd av graviditeten har du rett på utdannings stipend fra lånekassen!! Jeg visste ikke det , men fikk heldigvis høre det i tide da jeg var gravid for første gang for 8 år siden[:)] da fikk jeg 96 000 kr!!
ORIGINAL: FrøkenTuv
Du kan søke et fullt årsstudium, å så kan du eventuelt bli sykemeld etter jul, hvis du ikke klarer å dra på skolen...
Da blir det slikt at du vil få sykestipend fra lånekassen, og du tar på en måte permisjon fra studiet.
Da viol du få reservert skoleplass våren 2012 [:D]
Vet ikke helt hvordan du kan gjøre dette, men du kan jo ringe Universitetet du skal gå på, å høre med
de hvordan du skal gjøre det [;)]
Lykke til[:D]
Slik det blir for meg, så kommer jeg til å søke et halvårsstudium til våren, så blir jeg mestsannsynlig sykemeld fra jul, pga ryggplager, som jeg sliter med fra før[:'(]
ORIGINAL: .Ida.
ORIGINAL: FrøkenTuv
Du kan søke et fullt årsstudium, å så kan du eventuelt bli sykemeld etter jul, hvis du ikke klarer å dra på skolen...
Da blir det slikt at du vil få sykestipend fra lånekassen, og du tar på en måte permisjon fra studiet.
Da viol du få reservert skoleplass våren 2012 [:D]
Vet ikke helt hvordan du kan gjøre dette, men du kan jo ringe Universitetet du skal gå på, å høre med
de hvordan du skal gjøre det [;)]
Lykke til[:D]
Slik det blir for meg, så kommer jeg til å søke et halvårsstudium til våren, så blir jeg mestsannsynlig sykemeld fra jul, pga ryggplager, som jeg sliter med fra før[:'(]
tuusen takk for all hjelp, dette har hjulpet skikkelig altså [:)]
uff, får håpe ikke ryggen blir noe verre! slitsomt med vond rygg..