Studier via NKI eller NKS?

Vært her før

Elsker forumet
Noen mer erfaring som vil dele her?

Jeg er godt oppi 30 årene men vet enda ikke hva jeg vil bli når jeg blir stor. Har tatt noen valg opp gjennom angående utdannelse som jeg angrer på og ønsker nå å rette dette opp for meg selv med å "bli" noe!

Hva ønsker du å studere?:)

Burde jo være greit nettstudie:)

Mest sannsynlig noe inne Regnskap eller Økonomi...
Jeg har tatt noen kurs innenfor dette via NKI. Har vært fornøyd med stort sett alt, MEN økonomifagene er tilknyttet høgskolen i Buskerud, og eksamensplanen kommer ikke før noen uker før eksamen skal holdes. Personlig synes jeg det er veldig vanskelig å ha familie, jobb og alt mulig annet, også sitte å lese 1 eller 2 fag på kveldstid per semester, for deretter å finne ut at eksamen i akkurat dette faget er akkurat den uka vi skal på ferie, eller er opptatte på andre måter... :( bortsett fra dette, har NKI bare positivt fra min side.

Jeg har tatt noen kurs innenfor dette via NKI. Har vært fornøyd med stort sett alt, MEN økonomifagene er tilknyttet høgskolen i Buskerud, og eksamensplanen kommer ikke før noen uker før eksamen skal holdes. Personlig synes jeg det er veldig vanskelig å ha familie, jobb og alt mulig annet, også sitte å lese 1 eller 2 fag på kveldstid per semester, for deretter å finne ut at eksamen i akkurat dette faget er akkurat den uka vi skal på ferie, eller er opptatte på andre måter... :( bortsett fra dette, har NKI bare positivt fra min side.

Hva du studerte? Har du brukt utdannelsen til å få jobb på området?

Har forstått det er forskjell på høyskole og fagskole utdannelse her, derfor jeg spør..

Jeg skal ikke kombinere det med jobb men primært bruke tiden på det, pluss barn.

Hva du studerte? Har du brukt utdannelsen til å få jobb på området?

Har forstått det er forskjell på høyskole og fagskole utdannelse her, derfor jeg spør..

Jeg skal ikke kombinere det med jobb men primært bruke tiden på det, pluss barn.
Jeg har tatt fag fra første året i bachelor i økonomi og administrasjon. (Høgskole utdannelse.) hadde jobbe fra før, ville lære mer.
Jeg har en mann som er veldig mye bortreist, og det meste av barn/hus faller på meg. Derfor har jeg rett og slett veldig liten tid... Du klarer det helt sikkert fint som 50/50 mamma og student!

Back
Topp