Studier/jobb

Idatbr

Forelsket i forumet
Hva studerer/er dere utdannet som? Eller hva har dere lyst til å studere? :)

Selv tar jeg en bachelor i sykepleie på en skole i Oslo og jobber i hjemmesykepleien i hjemkommunen min(ca en time unna Oslo). Har permisjon nå da :) Ønsker og videreutdanne meg etterhvert innen ambulanse, krise/traumer, akutten... Ja, litt av hvert :)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg er utdannet metallurgisk prosessoperatør, jobber for tiden på et jern støperi. Fra sommeren neste år begynner jeg på ny avd, då skal jeg drove med kvalitetskontroll av båtmotorer. Type til danskebåten og sånn båter ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Utdannet innen ambulanse, men tok aldri lærertid:p jobber som nestleder i en avdeling til norges største sportsforretning.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Er sykepleier og har tatt videreutdanning innen ledelse i helse og sosialtjenesten som jeg ble ferdig med i mai i år :) Så nå sitter jeg å håper på at der dukker opp en lederstilling jeg kan søke på før permisjonen er ferdig ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har bachelor i vernepleie. Vurderer på sikt ta videreutdannelse innen ledelse og noe kursing i tegnspråk:)
Har 100% fast stilling, men trapper ned til 75% når jeg skal tilbake i arbeid etter 2år:)

Jeg er utdannet metallurgisk prosessoperatør, jobber for tiden på et jern støperi. Fra sommeren neste år begynner jeg på ny avd, då skal jeg drove med kvalitetskontroll av båtmotorer. Type til danskebåten og sånn båter ;)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Oi oi, forstod ikke helt hva det er, men :D spennende!

Utdannet innen ambulanse, men tok aldri lærertid:p jobber som nestleder i en avdeling til norges største sportsforretning.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Ambulanse virker veldig spennende :)