Studier + barselpermisjon = ?

• Trådstarter Trådstarter Janet
  • Opprettet Opprettet
Denne gangen skal pappan ha 100% permisjon mens jeg tar ferdig masteren min etter jul, men jeg studerte etter andremann også, da hadde pappan 50% permisjon deler av tiden og 100% da det nærmet seg eksamen ;)
Jeg går på en utdanning med mye praktisk arbeid så det lar seg ikke kombinere med 100% permisjon.

Forrige svangerskapspermisjon fullførte jeg masteren min. Hadde igjen en ukes hjemmeeksamen, en skoleuke i utlandet, masteroppgaven og muntlig forsvar av masteren. Gikk kjempefint å gjøre det i permisjonen. Mannen tok pappaperm de tre ukene jeg var opptatt, slik at når jeg hadde hjemmeeksamen ammet jeg, mens han gjorde alt annet med datteren vår. De ble med til Nederland på skole og trillet turer etc mens jeg hadde undervisning og vi koste oss sammen i lunsjpausene og på ettermiddagene. Jeg leste litt på dagtid i permisjonen, ellers ble masteren skrevet på kveldstid etter at snuppa var i seng. Hadde ikke orket om det var skole hver dag,men var heldigvis ferdig med nesten all undervisning før hun ble født :)

Frykter jeg blir litt rastløs denne permisjonen uten skole ved siden av, men starter opp 50% på jobb når babyen er 5 mnd, så da får jeg brukt hodet litt mer igjen ;)

Mamma til to jenter, mars 2010 og august 2013

Back
Topp