Studie med rekovelle

Mammatiltogutter987

Glad i forumet
Julegavene 2019
❤️Mailykke 2022❤️
Noen her som har vært med/ er med i studien der de bruker rekovelle? Tror den startet i 2019, og nermer seg slutten nå. Jeg har time på medicus Trondheim i morgen, og får da vite om jeg får plass i studien. Veldig spent!:happy:

Jeg var med i studien, fikk tildelt kort protokoll. Alt av medisiner gratis. Hyppig ultralyder (ca annen hver dag for å følge med follikkel vekst). De har også høy graviditetsrate på studien, ble selv gravid men mistet før uke 5. Lykke til :happy:

Jeg var også med i studien, fikk lang protokoll.
Fikk veldig gode resultater:)
fikk ut 13 egg, 12 var det noe i og 11 stk overlevde til blasto, 1 ble satt inn men ble ikke gravid på den, skal nå igang med fryseforsøk nr 1 :)

Jeg var også med i studien, fikk lang protokoll.
Fikk veldig gode resultater:)
fikk ut 13 egg, 12 var det noe i og 11 stk overlevde til blasto, 1 ble satt inn men ble ikke gravid på den, skal nå igang med fryseforsøk nr 1 :)

Kan jeg spørre hvor mye du må betale for fryseforsøk? De snakket til meg om god pris på det, men hun sa ikke noe eksakt:happy: lykke til:Heartred

:)
Kan jeg spørre hvor mye du må betale for fryseforsøk? De snakket til meg om god pris på det, men hun sa ikke noe eksakt:happy: lykke til:Heartred
Tror det ligger på omtrent 10 000 dersom det overlever opptining og 5000 dersom det ikke overlever, + medisiner man eventuelt trenger :)

Var med på den studien selv, lang protokoll :) Veldig fornøyd med hele opplegget.

Fikk ut 4 egg, 1 ble befrukta :) Har termin rett over helga ❤

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp