Hei. Jeg fant denne på venterommet hos lege i dag. Mener å huske at det var noen i gjengen her som hadde pcos. Kanskje noen vil være med på denne?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har en mild form for pcos. Kun den ene eggstokken som er utsatt virker det som.
Hadde vært moro, men man må vel kanskje bruke noe hjelpemidler for å bli gravid? Jeg har ikke måttet bruke det ennå. Fikk vite at jeg hadde pcos bare noen uker før jeg ble gravid![]()
Jeg har meldt meg påmen nå gikk jeg på metformin i begynnelsen av svangerskapet og noen mnd før! Så håper jeg blir tatt med for de medikamentene gjorde underverk på kroppen ikke bare graviditeten
![]()
Henger en sånn plakat på føden på sykehuset der ogsåSelv om jeg bor i Lillehammer? ;p
Veldig rart, for jeg har fått være med men må til Tønsberg da det er nærmest! Å jeg bor i SarpsborgDe hadde ikke denne studien på sykehuset mitt, så jeg kunne ikke være med:/
Hvor lang kjøretid er det? *grønn*Veldig rart, for jeg har fått være med men må til Tønsberg da det er nærmest! Å jeg bor i Sarpsborg
Ca 1 time det er inkl fergaHvor lang kjøretid er det? *grønn*
Jeg bor i Stavanger, og ettersom jeg forstod så var det ganske langt til neste sykehus som hadde studien. Da søsteren min var med på denne studien, så matte hun til Haugesund (4 timers kjøring) men hørtes ikke ut som de hadde det der heller lenger.