Studere

Anelim

Forelsket i forumet
Januarskatter 2015
Sensommerbarna 2016
Noen her som tenkte på å studere til høsten? :O

Jeg studerer også 50%! Hvordan gjør man det med foreldrepenger? Jobber du vedsiden av?
Ja jobber ved sidenav men bare 30% nå. Prøvde å jobbe 100%, men det gikk ikke. Vet ikke hvordan det blir med foreldre penger. Har prøvd å lese litt, men ikke funnet noe konkret

Jeg må omskoleres. Så planene var å omskolere meg neste år.. Men det utgår til permisjonen er over og det blir ca i juli/aug 17_☺

Hvordan nett studier tar dere om jeg kan spørre? Har lyst komme i gang med noe selv

Studerer master på deltid nå og skal etter planen skrive masteroppgave fra mai -16 til mai -17, men det må jeg vente med. Studerte også da første barnet kom og skrev fordypningsoppgave fra han ble født og i 6 mån og det angrer jeg på fordi jag fikk for lite hvile og kunne jo aldri slappe av. Regner med at masteroppgaven blir verre.

Jeg tar fagskolen. Har 2,5år igjen nå og 2år igjen når lille kommer så skal gjøre alt jeg klarer for å fortsette å studere selv når lille kommer. :)

Jeg skal begynne i januar/februar på sykepleien deltid. Så blir spennende hvordan det går. Men håper jeg kan fortsette uten å ta permisjon. :)

Jeg studerer sykepleie på fulltid. Jeg skal definitivt ta permisjon, for det er et tøft studie og jeg har ikke mye tid utenom skolearbeid/lesing. Hadde aldri klart å hatt baby samtidig, får jeg ikke sove en hel natt for eksempel så er jeg ikke særlig konsentrert. Men det er nå meg da, også må jeg jo legge til at jeg har 2 barn fra før :-)

Jeg studerer ja, men har ingen planer (foreløpig) om å droppe ut/utsette studiene! Fortsetter som planlagt, og tror det går helt fint!

Min plan var å fortsette med deltidsstudier likt med permisjonen, men etter eksamen før jul nå så bestemte jeg meg for å ta et friår. Året hjemme skal være kos og tilstedeværelse og det vet jeg at ikke lar seg gjøre i kombinasjon med lite søvn, arbeidskrav, eksamenspress og den evinnelige dårlige samvittigheten for at jeg prioriterer feil! Har slitt litt med *flink-pike-syndromet*, skal hele tiden fikse alt for alle rundt meg og gjøre det bra på alle områder. Så nå tar jeg et år permisjon fra alt og skal være 100% tilstede for familien min! Beundrer dere som fikser det, stå på :-)

Back
Topp