Studere papiret?

Nullenusken

Forumet er livet
Er jeg den eneste som ikke studerer papiret etter jeg har vært på do? Faktisk så ser jeg ikke på det engang... Tenker som så at dersom noe er galt så ser jeg det i trusa også! Så ikke på papiret en eneste gang forrige svangerskap og det er jeg sikker på sparte meg mye bekymring.... Det er jo uendelig vanlig med blødninger på starten, spesielt etter samleie osv... Dette er ikke kritikk til noen, bare lurer...? Forstår at dere er nervøse, men dere gjør det jo bare verre for dere selv?

Gjør det nå, klarer ikke la være etter at jeg har slitt litt med magesmerter her tidligere...prøver å slutte da hehe

skulle ønske jeg klarte å la være... er jo faktisk slik at dersom man begynner å blø så går det enten bra eller ikke, uavhengig om man merker det på papiret eller ikke....

men sjekker nesten hver bidige gang jeg er på toalettet...

Etter to SA-er så er det klart jeg studerer litt ekstra. Og spesielt nå når jeg har blødd i en uke strekk. Forstår godt at folk er nervøse og sjekker papiret, jeg!

Jeg ser på papiret, det er en vane fra prøveperiodene, jeg må liksom bare se på utfloden. Før var det jo for å sjekke for el-slim men det kommer jo ikke tilbake på en lang lang tid om jeg får det som jeg vil.

For meg er ikke mangel på blødning noen sikkerhet for at det går bra og blødning heller ikke kun tegn på at det har gått galt. Det er andre ting enn å se på papiret som gjør meg bekymret :-/

Jeg har alltid sett på papiret jeg. Selv da jeg ikke er gravid.

De blir nok ikke mer bekymret av å se på papiret, de blir nok heller mindre bekymret ;)
Gravide jenter får gjøre som de vil, om de føler seg tryggere av å studere, så la de gjøre det. Liker de helst å ikke tenke på det, så lar de vær :)

Niks kan ikke si jeg ser så mye på papiret.
Hadde jeg hatt en dårlig følelse med tanke på svangerskapet, så ja antagelig. Men både dette og forrige har jeg hatt en god følelse.