Du bruker en utdatert nettleser. Det kan hende den ikke viser dette eller andre nettsteder riktig. Du bør oppgradere eller bruke et alternativ nettleser.
Har søkt på høgskole til høsten, men ser ikke vitsen med å gå på skolen i en mnd, så utsetter det til neste år. Men har jo sett mammaer som har hatt med babyene sine på forelesninger, så det kan jo hende det går helt fint.
Jeg skal studere ved HIT - nettundervisning i samtid. Derfor tror jeg at jeg skal kunne klare å studere mens jeg studerer... jeg kommer i allefall til å prøve! Etter at jeg sjekket på lånekassen så ser jeg jo at jeg da faktisk har mulighet til å studere på fulltid istedefor deltid slik jeg først hadde tenkt... da kan jeg spare et år på skole kanskje.. det hadde jo vrt noe... mulig jeg gaper for høyt...
Men om jeg skal vurdere det opp mot slik nr 1 var, så kunne jeg faktisk ha jobbet fullt frem til han var 6mnd... han var jo så rolig og sov så mye... Nå er det jo ingen garantier for at nr 2 blir likedan.. men det er jo lov å håpe.. og prøve