Studenter

• Trådstarter Trådstarter Asdfklmno
  • Opprettet Opprettet
A

Asdfklmno

Guest
Noen andre studenter her?
Jeg går ettårig videreutdanning etter bachelor nå. Hva med dere?

Slik det ser ut med termin nå, blir jeg ferdig med all obligatorisk undervisning og praksis før mai. Også tenker jeg å være i forkant med oppgavene til hjemmeeksamen, slik at jeg kan levere dem i slutten av april. I fall noen skulle skje før termin!

Jeg er 50% student og jobber 50% Jobber med masteroppgaven. Det vil si, nå ligger jeg stort sett og er kvalm :p Spent på hvor mye jeg klarer å bli ferdig med, men har et mål om å iallefall bli ferdig med prosessering og analyser av datamaterialet. Sist jeg var gravid leverte jeg faktisk en hjemmeeksamen under 2mnd etter fødsel. Ikke å anbefale ;) Men jeg stod! :)

Jeg er heltidsstudent på siste året. Skal levere bachelor mot midten av mai. Vet ikke nøyaktig termin enda, men tror det blir sånn ca samtidig. Jeg tenker å gjøre bacheloren så mye som mulig ferdig til slutten av april. :)

Jeg er heltidsstudent på siste året. Skal levere bachelor mot midten av mai. Vet ikke nøyaktig termin enda, men tror det blir sånn ca samtidig. Jeg tenker å gjøre bacheloren så mye som mulig ferdig til slutten av april. :)

Ja, jeg har også en stor oppgave med frist rett før termin, samt tre noe mindre oppgaver som blir en del av hjemmeeksamen. Tenker å gjøre alt ferdig innen utgangen av april, og kanskje litt tidligere om jeg får det til. Aldri godt å si hvordan den høygravidtilværelsen blir :p

Jeg er student på heltid. Har 2 eksamener etter termin, så regner med at jeg tar konte-eksamen i september, hvis ikke jeg er i fantastisk form etter fødselen :)

Jeg er 50% student og jobber 50% Jobber med masteroppgaven. Det vil si, nå ligger jeg stort sett og er kvalm :p Spent på hvor mye jeg klarer å bli ferdig med, men har et mål om å iallefall bli ferdig med prosessering og analyser av datamaterialet. Sist jeg var gravid leverte jeg faktisk en hjemmeeksamen under 2mnd etter fødsel. Ikke å anbefale ;) Men jeg stod! :)

Jeg er foreløpig bare mest trøtt, og ikke veldig kvalm, så skole og lesing går bra foreløpig.
Jeg har mulighet til å levere hjemmeeksamener og oppgaver i god tid før termin, så jeg skal få til det. Men jeg vet at det er noen muntlige eksamener i midten av juni, som kanskje blir litt overambisiøse med baby? Foreløpig plan er å lese på, så pensum er inne i god tid, slik at jeg bare trenger litt repetisjon etter at babyen kommer. Men jeg har ikke født eller hatt baby før, så jeg vet ikke helt hvordan det blir heller :p men det er heldigvis fullt mulig å utsette muntlig eksamen ett år.
Masse lykke til med videre masterarbeid :)

Jeg er student på heltid. Har 2 eksamener etter termin, så regner med at jeg tar konte-eksamen i september, hvis ikke jeg er i fantastisk form etter fødselen :)

Ja, lurer på å gjøre det samme her. Legger opp til å prøve, også ser jeg nok raskt etter fødsel om det går. Tror skolen min praktiserer at man tar eksamen ett år etter.

Tar videreutdanning på deltid. Eksamen (skriftlig skoleeksamen) er den 24. mai og termin den 17. Vet ikke hvordan det skal gå.

Jeg er student! Går 100% på master. Har termin 16.mai, så blir nok noen eksamener etter termin.. Men jeg tar de som konte, om det ikke blir overtid /fødselen skjer før tiden ;)
Stresser ikke, eksamen får man alltids ta opp igjen :)

Jeg er også student. Videreutdanning. Men er heldigvis ferdig til jul, så trenger ikke bekymre meg for eksamner rundt fødsel. Eneste er jeg har bindingstid til arbeidsgiver etter fullført utdanning, som vil si at jeg ikke bestemmer selv hvor jeg skal jobbe fra jul, og kan risikere komme på en veldig fysisk tung avdeling. Krysser fingrene for at det ikke blir det :-)

Jeg er foreløpig bare mest trøtt, og ikke veldig kvalm, så skole og lesing går bra foreløpig.
Jeg har mulighet til å levere hjemmeeksamener og oppgaver i god tid før termin, så jeg skal få til det. Men jeg vet at det er noen muntlige eksamener i midten av juni, som kanskje blir litt overambisiøse med baby? Foreløpig plan er å lese på, så pensum er inne i god tid, slik at jeg bare trenger litt repetisjon etter at babyen kommer. Men jeg har ikke født eller hatt baby før, så jeg vet ikke helt hvordan det blir heller :p men det er heldigvis fullt mulig å utsette muntlig eksamen ett år.
Masse lykke til med videre masterarbeid :)
Spørs jo helt hvordan baby du får. Jenta mi var mye urolig og sov veldig lite. Sov max 45min i slengen på dag og max 2 timer i slengen om natta til hun var 7mnd! Hadde skikkelig flaks to dager før innlevering hvor hun var ekstra rolig en dag! Andre derimot får babyer som stort sett sover og da har man både tid og overskudd til å få til mer. :) Den foreløpige planen din høres jo god ut da ;)

Spørs jo helt hvordan baby du får. Jenta mi var mye urolig og sov veldig lite. Sov max 45min i slengen på dag og max 2 timer i slengen om natta til hun var 7mnd! Hadde skikkelig flaks to dager før innlevering hvor hun var ekstra rolig en dag! Andre derimot får babyer som stort sett sover og da har man både tid og overskudd til å få til mer. :) Den foreløpige planen din høres jo god ut da ;)

Ja, ikke sant. Aner jo ikke noe om det før babyen er der. Og ikke minst hvor fort amming og slikt kommer i orden.
Så får bare se hvordan det blir når vi er i mai/juni :)

Back
Topp