Studenter

• Trådstarter Trådstarter Asdfklmno
  • Opprettet Opprettet
A

Asdfklmno

Guest
Noen andre studenter her?
Jeg går ettårig videreutdanning etter bachelor nå. Hva med dere?

Slik det ser ut med termin nå, blir jeg ferdig med all obligatorisk undervisning og praksis før mai. Også tenker jeg å være i forkant med oppgavene til hjemmeeksamen, slik at jeg kan levere dem i slutten av april. I fall noen skulle skje før termin!

Jeg er 50% student og jobber 50% Jobber med masteroppgaven. Det vil si, nå ligger jeg stort sett og er kvalm :p Spent på hvor mye jeg klarer å bli ferdig med, men har et mål om å iallefall bli ferdig med prosessering og analyser av datamaterialet. Sist jeg var gravid leverte jeg faktisk en hjemmeeksamen under 2mnd etter fødsel. Ikke å anbefale ;) Men jeg stod! :)

Jeg er heltidsstudent på siste året. Skal levere bachelor mot midten av mai. Vet ikke nøyaktig termin enda, men tror det blir sånn ca samtidig. Jeg tenker å gjøre bacheloren så mye som mulig ferdig til slutten av april. :)

Jeg er heltidsstudent på siste året. Skal levere bachelor mot midten av mai. Vet ikke nøyaktig termin enda, men tror det blir sånn ca samtidig. Jeg tenker å gjøre bacheloren så mye som mulig ferdig til slutten av april. :)

Ja, jeg har også en stor oppgave med frist rett før termin, samt tre noe mindre oppgaver som blir en del av hjemmeeksamen. Tenker å gjøre alt ferdig innen utgangen av april, og kanskje litt tidligere om jeg får det til. Aldri godt å si hvordan den høygravidtilværelsen blir :p

Jeg er student på heltid. Har 2 eksamener etter termin, så regner med at jeg tar konte-eksamen i september, hvis ikke jeg er i fantastisk form etter fødselen :)