studenter spiser ikke laks...

Melkesjokoladen

Gift med forumet
Sa til sambo at jeg ville lage laks til middag idag, så får jeg til svar: studenter spiser ikke laks..

Hva skal jeg spise da? Kun ferdigposer med mat, pølser og ferdigpizza??? Siden det liksom er billig. Vi som skulle begynne å leve sunt[&:]

svar at foreldre spiser sundt og er forbilder for barna sine [8D]

ORIGINAL: Azoria

svar at foreldre spiser sundt og er forbilder for barna sine [8D]

Tviler på at det hjelper. Er egentlig ikke den som kun kan spise sunne ting, men mener nå at vi kan unne oss en skikkelig middag av å til, selv om vi studerer.

Da hadde jeg skrevet en vaskeliste med annenhver din uke og annenhver hans uke til og vaske gulv, vaske opp o.l. og sagt at studenter går ikke rundt og vasker etter de man bor sammen med hele tiden![8D]

FOR noe tull!! Klart studenter spiser laks!! Dessuten trenger vel ikke det om og være såå dyrt vel? Vi kjøper laks på rema og kan ikke si at det er det som blakker oss...[:)]

Men laks trenger jo ikke være dyrt det da...koster jo "ingenting" på kiwi f.eks, og det gjør jo ikke poteter og grønnsaker heller...kan du hilse og si![:D][8D]

enig med azoria her ja.

Ferdigmat er jo dyrere enn å lage fra ferskvare somregel da [;)]
Har du lyst på laks så lager du laks, hadde hvertfall jeg gjort!

ORIGINAL: Fru Lotten

Men laks trenger jo ikke være dyrt det da...koster jo "ingenting" på kiwi f.eks, og det gjør jo ikke poteter og grønnsaker heller...kan du hilse og si![:D][8D]

Takk :)
Da trur jeg det blir kiwi når jeg handler det.
Må bare krangle litt mer først [8D]

ORIGINAL: Kari Nordmann

Da hadde jeg skrevet en vaskeliste med annenhver din uke og annenhver hans uke til og vaske gulv, vaske opp o.l. og sagt at studenter går ikke rundt og vasker etter de man bor sammen med hele tiden![8D]

FOR noe tull!! Klart studenter spiser laks!! Dessuten trenger vel ikke det om og være såå dyrt vel? Vi kjøper laks på rema og kan ikke si at det er det som blakker oss...[:)]

Den funker dårlig, for i det siste er det faktisk jeg som roter og han som rydder [8D]

Kjøper man laks på rema, eller first price sin laks så er ikke laks noen dyr luksus mat.

Men siden studenter ikke spiser laks så får du be han ta oppvasken da, for studenter har vel ikke oppvaskmaskin ? [8D]
Og så får du kose deg med laks til middag, og så kan han få seg ei skål med "billig-nudler", det er vel noe studentene spiser ? [:D]

vi kjøper laks på rema 1000, tror det ligger på ca 40 kr for 4 laksefileer, og vi spiser 1 hver, så har da to middager av det. Poteter er jo heller ikke så dyrt, så pleier vi ha agurksalat og rømme til [:D]

Er billigere med laks enn 2 graniosaer [;)]

takktakk.
Trur jeg heller drar innom butikken imorgen etter barnehagetilvenningen til snuppa å kjøper da.
Da har ikke sambo noe å sku ha sagt. [8D]

Dust..

Kjøp han en boks med joikabolle eller fiskebolle på boks, å gi han den, så tar du å A å spis laks, så ombestemme han sæ sikkert snart[8D]

Hehe, for noe tull![8D]

Da kan du lage havregrøt til han(veldig billig) med vann, også spiser du laks og koser deg[:D]

Laks er jo kjempebillig da! For 4 biter laks på Rema 1000 koster det unde 40 kroner. Pleier å kjøpe dem selv, er 4 middager til meg det [:)]

Back
Topp