Studenter her???

MaryLou

Juni12s energiske <3
VIP
Er det mange studenter her inne?

Jeg er selv student på 2. året på HiST.
Kommer til å ta permisjon neste år og fortsette på 3. året et år senere =)

Hvordan er det med resten av dere? Hvilke løsninger har dere for neste år?

Hvis noen har lyst å fortelle hva de studerer er jo det også spennende
(om ikke man vil vente noen uker til man har passert *the golden twelve*)

Jeg er student. Studerer deltid (75%) . Vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det enda med tanke på permisjon PSV. Må finne ut hva som er mest lønnsomt.

Jeg er student..
Tok 2.året på høyskolen som gravid.
Fødte i sommerferien og hadde 1 år permisjon..
Nå går jeg 3.året på høyskolen som gravid igjen..
Og skal ha permisjon etter endt studie, søker meg bare opp til nytt fag slik jeg får rett på permisjonspenger

Jeg er deltidsstudent :) Tar noen fag ved nki nettstudier, for å få litt høyere karaktersnitt fra vgs ;) Nå tar jeg service og samferdsel. I og med at det er ett nettstudie blir det nok ikke noe permisjon tror jeg, bortsett fra permisjon fra jobben såklart :)

mammaen20102012 skrev:
Og skal ha permisjon etter endt studie, søker meg bare opp til nytt fag slik jeg får rett på permisjonspenger

Den var jo ikke så dum...!! Kjekt å vite i tilfelle noe skulle skje om et års tid igjen (ikke at jeg planlegger det da) =P

Jeg er og student men ikke gravid da..Tar generell studiekompetanse på kveldstid har 3 fag igjen og hvis alt går etter planen blir det  sykepleierhøyskolen neste år..Har barn,2 gutter født i 2003 og 2009 

E begynt på 4.året på sivilingeniør, så æ håper graviditeten blir grei framover sånn at æ får fullført det hær året før lillingen kommer =)

Til dåkker som har barn fra før:
kordan gjor dåkker det med permisjon og peng fra lånekassen?
Står på lånekassen sine sider at man ikke får peng mens pappaen e ute i permisjon?
Kordan har dåkker gjort det?

Kjæresten jobber 100% og har grei lønn, men trur det blir lite hvis vi bare ska leve på det mens han e i permisjon..

Jeg er også deltidstudente (75%) og går 2. året nå! Hvor og hva kan vi jo komme tilbake til ;)

Tenker ta permisjon og begynne på 3. året i 2013.

Jeg går andre året på sykepleien. Min plan er å søke permisjon fra sistepraksis dette året og frem til samme praksis kjøres året etter. Deretter vil jeg fortsette på tredje året et år på etterskudd:)

Jeg går på deltidstudiet (75%) 3 året av fire. Kommer ikke til å ta permisjon fra studiet. Jeg fikk jenta da jeg gikk første året og hadde ikke permisjon fra studiet da heller, så tenker det går nok bra denne gangen også!!  Selvfølgelig er det litt slitsomt akkurat i eksamenstider men er derfor jeg tenker det er greit med juni baby, ferdig med eksamenstid pluss det er lenge til neste eksamener! ;p

Jeg er å student. er på 2.året nå.. Skal fortsette på skolen til neste år, da skal pappaen ha 45% permisjon, så har jeg resten :)

jepp, er deltidsstudent, fjernstudier... så kan ta d LITT etter formen, heldigvis.. men det er tuuuungt...

MaryLou skrev:

mammaen20102012 skrev:

Den var jo ikke så dum...!! Kjekt å vite i tilfelle noe skulle skje om et års tid igjen (ikke at jeg planlegger det da) =P

Ja, det er veldig smart!
Veilederen på skolen som har fortalt meg det ! :)
VELDIG mange gjør det 

Back
Topp