Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du kan starte for å gå ut i permisjon så har du studieplassen neste årJeg har søkt deltid sykepleie til høsten! Vil starte med studier igjen, men usikker på om jeg skal starte nå, når det bare blir 1,5 mnd på skolen![]()
Ja, er det jeg har tenkt også, men er usikker. Jeg får vel ikke studielån i tillegg til foreldrepenger?Du kan starte for å gå ut i permisjon så har du studieplassen neste år![]()
Slik gjorde vi det med nr 2. Jeg studerte fulltid og mannen tok permisjonen. Fungerte veldig bra, men det er litt tungt for den studerende sjøl om man kan være mye hjemme. Amming på natta er og blir en mammagreieJeg går lærerutdanning, Samlingsbasert. Mener og fortsette og prøve å komme gjennom barseltiden uten permisjon fra studier. Trives så godt i klassen min. Tror også at samboer muligens tar min permisjon, så kan jeg få stipend samtidig.![]()
Jeg går lærerutdanning, Samlingsbasert. Mener og fortsette og prøve å komme gjennom barseltiden uten permisjon fra studier. Trives så godt i klassen min. Tror også at samboer muligens tar min permisjon, så kan jeg få stipend samtidig.![]()
Jeg studerer økonomi, det blir nok litt vanskeligere i forhold til eksamensperioden om formen er dårlig, men ellers ser jeg bare fordeler.
Men sykepleien er sikkert litt annerledes, dere har jo en del praksis osv?
Jeg studerer også økonomi
Tenker å prøve å ta eksamner, og fag videre alikevel. Men jeg er fra før av en litt dårlig student, så vet ikke om jeg klarer det :/
Dette gir deg kanskje ekstra motivasjon til å jobbe bra med studiene?![]()
Jeg studerer også økonomi
Tenker å prøve å ta eksamner, og fag videre alikevel. Men jeg er fra før av en litt dårlig student, så vet ikke om jeg klarer det :/