Student?

roxyy

Flørter med forumet
Er det flere studenter her?
Jeg går deltid sykepleie, er i 2. semesteret bare!
Merker nå at jeg begynner å stresse litt med at jeg er en gravid student!

Jeg studerer økonomi, det blir nok litt vanskeligere i forhold til eksamensperioden om formen er dårlig, men ellers ser jeg bare fordeler.

Men sykepleien er sikkert litt annerledes, dere har jo en del praksis osv?

Jeg studerer, jeg skal bli barnehagelærer :-D

Jeg har søkt deltid sykepleie til høsten! Vil starte med studier igjen, men usikker på om jeg skal starte nå, når det bare blir 1,5 mnd på skolen :p

Jeg har søkt deltid sykepleie til høsten! Vil starte med studier igjen, men usikker på om jeg skal starte nå, når det bare blir 1,5 mnd på skolen :p
Du kan starte for å gå ut i permisjon så har du studieplassen neste år ☺️

Hvis man begynner på skolen til høsten og går et halvt år ca, beholder man da plassen etter permisjonstiden? :)

Jeg går lærerutdanning, Samlingsbasert. Mener og fortsette og prøve å komme gjennom barseltiden uten permisjon fra studier. Trives så godt i klassen min. Tror også at samboer muligens tar min permisjon, så kan jeg få stipend samtidig. :-)

Jeg går lærerutdanning, Samlingsbasert. Mener og fortsette og prøve å komme gjennom barseltiden uten permisjon fra studier. Trives så godt i klassen min. Tror også at samboer muligens tar min permisjon, så kan jeg få stipend samtidig. :-)
Slik gjorde vi det med nr 2. Jeg studerte fulltid og mannen tok permisjonen. Fungerte veldig bra, men det er litt tungt for den studerende sjøl om man kan være mye hjemme. Amming på natta er og blir en mammagreie ;) og da var det ikke alltid like greit å skulle følge med på forelesninger eller lese til eksamener. Men når det er sagt så var det jo fantastisk at mannen var hjemme og at vi begge fikk så mye tid hjemme det året.

Er det vi skal prøve å få gjort, håper vi får det til!
Har allerede begynt å inkludere sambo på det meste med graviditeten sånn at han fort skjønner hva som skjer :)

Jeg studerer økonomi, det blir nok litt vanskeligere i forhold til eksamensperioden om formen er dårlig, men ellers ser jeg bare fordeler.

Men sykepleien er sikkert litt annerledes, dere har jo en del praksis osv?

Jeg studerer også økonomi:)
Tenker å prøve å ta eksamner, og fag videre alikevel. Men jeg er fra før av en litt dårlig student, så vet ikke om jeg klarer det :/

Jeg studerer også økonomi:)
Tenker å prøve å ta eksamner, og fag videre alikevel. Men jeg er fra før av en litt dårlig student, så vet ikke om jeg klarer det :/

Dette gir deg kanskje ekstra motivasjon til å jobbe bra med studiene? :)

Jeg er student. Spent på eksamen i begynnelsen av mai. Litt redd jeg er i spy-modus:-D hehe... Og har tanker om å søke til høsten også. Så da blir det jo eksamen omtrent samtidig som termin:-p spennende.

Er student her og. Tar heldigvis siste semester på masteren :D . Gleder meg å bli ferdig og endelig begynne å nyte livet. :P

Jeg tar deltidsstudier ved siden av jobb. Heldigvis ferdig til sommeren :) Kun 30 stp og samlingsbasert, så er stort sett selvstudium. Noe som passer bra når man er graviduggen ;)

Back
Topp