Student i Trondheim med barn

Brennlotto

Gift med forumet
Mailykke 2018
Vårspirene 2021
Hei!

Er noen av dere studenter i Trondheim med barn? Enslig eller i par? Jeg vurderer å flytte inn til Trondheim til høsten pga studier ved NKF, og lurer på om dere har erfaringer å dele med meg. Både ift leie, barnehage, hvor det "lønner" seg å bo, hvor mye dere betaler i måneden og så videre. 

Tja, det er ganske fint å bo på ila eller nardo synes jeg da.
Mange barnehager, og barnevennlig.

Vi bor på Moholt i studentby/familieleilighet og trives godt i området her. Det er billig (5500 i mnd for ca 50 kvm)  men en del bråk og støy da... Fint område å bo på og gå tur i, barnehager har jeg ingen erfaringer med. Lillemann har ikke begynt enda. Om du ønsker stud.leil burde du søke så fort som mulig på sit.no (eneste "råd" jeg har å komme med:-) 

marrin skrev:
Vi bor på Moholt i studentby/familieleilighet og trives godt i området her. Det er billig (5500 i mnd for ca 50 kvm)  men en del bråk og støy da... Fint område å bo på og gå tur i, barnehager har jeg ingen erfaringer med. Lillemann har ikke begynt enda. Om du ønsker stud.leil burde du søke så fort som mulig på sit.no (eneste "råd" jeg har å komme med:-) 

Tenkte å søke på det, men siden jeg går på NKF så er vi ikke medlemmer i SiT desverre :/

sukkersnusk skrev:

Vet du hva prisene ligger på der? Og hvor lang tid tar det å reise inn til byen?

LilleFrøkenSofie skrev:

sukkersnusk skrev:

Vet du hva prisene ligger på der? Og hvor lang tid tar det å reise inn til byen?

Det tar 5 min å gå inn til sentrum fra Ila, og kanskje 5 min med buss fra Nardo.
Men uansett, det er dyrt i Trondheim da.

Back
Topp