student eller jobber?

Jobber som pleier på sykehjem, men er ikke ferdig utdanna ;)

Jobber innen reiseliv og er for tiden i svangerskapspermisjon, meget behagelig å være gravid i mitt yrke :-P

en til skrev:
Utdannet adjektiv og jobber som lærer

Artig med ordliste feil:)

jeg er sykepleier i hjemmetjenesten og i bokollektiv for eldre. Har 75% stilling, men jobber 50% nå og får ikke belaste rygg eller bekken pga bekkenløsning. Så det går mye i administrativt arbeid, samt at jeg holder på mye med medisinopplegging.

Jeg er advokatsekretær. Det gikk veldig fint å jobbe i forrige svangerskap, var borte en uke pga svineinfluensa, men ellers gikk jeg som normalt. Denne gang merker jeg mer i ryggen og kan ikke sitte for lenge om gangen for da får jeg vondt i rompa!

Er daglig leder i ett lite firma. Holder for det meste på med regnskap. Regner med det skal fungere veldig bra nå etter ferien siden kvalmen er borte :)

Eg jobbar vanlegvis som psykiatrisk sjukepleiar på ein lukka psykose avdeling.
Sidan dette er ein jobb med stor fare for utaggering, bytta eg jobb allerede i uke 5 av graviditeten.
No mens eg er gravid jobbar eg på ein rehabiliteringsavdeling, det er kjekt begge deler, men det heilt klart at tempoet passar mykje bedre der eg er no i forhold til å gå gravid :o))

Er hjemmeværende husmor jeg. Synes det går bare greit. Fra skolestart får jeg mere tid med jentungen siden hun kommer hjem rett etter skolen.

Sånn etterhvert er planen at jeg skal få meg en jobb. I første omgang en deltidsjobb sånn at jeg får mulighet til å følge opp unger.

Kjæresten min jobber skift. ei uke på og ei uke av, så i teorien kan jeg jo begynne med jobb som blir i motsatt skift av han ganske tidlig. Men vi får se :)

Jeg er student. Studerer master i Int. Marketing, og starter mitt siste år i september. Jeg er veldig spendt på hvordan det kommer til å gå, og om jeg rekker og ta mine eksamener i slutten av desember. Krysser fingrene for det :D

Så har jeg kun masteroppgaven igjen, som jeg kan skrive når jeg vil.

Jeg er utdannet omsorgsarbeider og jobber som miljøarbeider på en spesialavdeling på en skole. Med psykisk utviklingshemmede barn. Veldig kjekt, men lurer på hvor lenge eg holder ut... Er sykt sliten hele tiden og det er nå når eg har ferie.. Har heldigvis fått tilrettelagt en del på jobben så får håpe det går bra... I august begynner eg i tillegg på et fag for å begynne på studiekompetansen min.. Vil studere videre etter permisjonen.

Jobber 40% i en Brio butikk hvor dem har alt fra leker til vogner :) Trives veldig med det. Skulle bare ha tatt det fagbrevet i butikkfaget. Har kun skole gangen å ikke lærling tiden. men slik det er nå har jeg ingen intresse av å jobbe 100% med lav lønn.

-Exotic- skrev:
Jobber 40% i en Brio butikk hvor dem har alt fra leker til vogner :) Trives veldig med det. Skulle bare ha tatt det fagbrevet i butikkfaget. Har kun skole gangen å ikke lærling tiden. men slik det er nå har jeg ingen intresse av å jobbe 100% med lav lønn.

du kan vel ta fagbrev om du har jobbet i fem år?

så deilig å jobbe i sånn butikk når du har barn da, du får vel en del prosenter ;)

Hadde en krevende jobb og studerte fullt fram til juni. Fra høsten av blir det bare studier, 2.året på juss. Så jeg gleder meg til bedre tid. Var veldig mye reising og jobb i forrige svangerskap og etter fødselen, denne gangen gleder jeg meg til å ta det mer med ro:)

Back
Topp