student eller jobber?

mamma*88

Gift med forumet
hvem studerer og hvem jobber her inne (regner hjemmeværende som en jobb og ;)?
Og hva blir studert eller jobbet med?

Hvordan er det å være gravid med dette?

Jeg er sykepleierstudent og starter mitt siste år i august :)
til nå har det gått kjempe bra å jobbe å være i praksis :)

Jeg jobber som pedleder på en småbarnsavdeling.
Akkurat nå har jeg ferie, men det gikk veldig fint før ferien. Tror nok bare jeg må passe litt på løft fremover, da jeg i utgangspunktet sliter litt med ryggen min. 

Jeg er helsefagarbeider. Jobber 100% på en dement avdeling. Har tett oppfølging av leder (samtaler), om hvordan det går osv. Slik at jeg blir godt tatt vare på + jeg skal kunne være lengst mulig i jobb. Skal være veileder for lærling etter sommeren, er en mulighet å få henne til å være mine "ekstra armer" ved tunge stell osv. Går bra til nå på jobb, utenom når det er veldig hektisk, blir da veldig fort sliten og trøtt...

Er hjelpepleier og jobber bare natt på sykehjem på en somatisk avdeling med 17 beboere. Foreløbig går det veldig bra, da jeg har svært få ( ingen) plager enda ( bank i bordet). Er alene på min avdeling, men har en natt sykepleier som jobber på hele huset som kommer og hjelper til hvis det blir tungt. Blir nok å bruke han mere etterhvert tenker jeg, for det vil jo bli tyngre...

Er hjelpepleier og jobber bare natt på sykehjem på en somatisk avdeling med 17 beboere. Foreløbig går det veldig bra, da jeg har svært få ( ingen) plager enda ( bank i bordet). Er alene på min avdeling, men har en natt sykepleier som jobber på hele huset som kommer og hjelper til hvis det blir tungt. Blir nok å bruke han mere etterhvert tenker jeg, for det vil jo bli tyngre...

mange innen helse her ;) gått på sykepleien og lekesekretær, men jobber ikke med det. ble bare veldig lei, så begynner på sammenliknende politikk nå istede.