Student - eksamen og drit

Vil ha nummer tre

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Julegavene 2019
Januarlykke 2020
Sensommerskattene 2023
Kl 10 i dag åpner hjemmeeksamensoppgavenen jeg skal gjøre, og den skal ikke leveres før på onsdag før kl 15, men så har jeg en semesteroppgave som skal leveres i morgen før kl 14. Jeg er ikke ferdig med semesteroppgaven, og får ikke gjort to ting på en gang! Omg jeg er så stresset og så er jeg engstelig for at stresset er farlig for barnet i magen :( :(

Jeg fikk også utlevert hjemmeeksamen idag:/ jeg er så kvalm å null energi siden kl 9 i dag morges har jeg allerede duppet av flere ganger med datan på fanget :(
Dette klarer du fint :) prøv å ikke stress men sett deg ned å fokusere på den oppgaven som skal gjøres først.
Ønsker deg masse lykke til ❤

Åh, jeg føler med deg, sånt stress er kjempegrusomt! Det du må gjøre, er å lage en plan, og senk forventningene til deg selv. Det viktigste er jo at du får levert og står, ikke at du får a på alt. Hva er minimum som må være med for å få en grei semesteroppgave? Skriv trinn for trinn hva du må gjøre.

Jeg fikk også utlevert hjemmeeksamen idag:/ jeg er så kvalm å null energi siden kl 9 i dag morges har jeg allerede duppet av flere ganger med datan på fanget :(
Dette klarer du fint :) prøv å ikke stress men sett deg ned å fokusere på den oppgaven som skal gjøres først.
Ønsker deg masse lykke til ❤

Takk for det :) Har akkurat våkna fra en 2 timers lur :o Greide rett og slett ikke å la vær, kroppen sovna :p Har blitt kvalm de siste 4-5 dagene selv, det er helt forferdelig :( Så jeg spiser frukt og saltpinner som en gal her og det hjelper, prøv det ut :p

Masse lykke til til deg også❤️

Åh, jeg føler med deg, sånt stress er kjempegrusomt! Det du må gjøre, er å lage en plan, og senk forventningene til deg selv. Det viktigste er jo at du får levert og står, ikke at du får a på alt. Hva er minimum som må være med for å få en grei semesteroppgave? Skriv trinn for trinn hva du må gjøre.

Ja :/ Semesteroppgaven er på 3-4000 ord (rundt 15 sider tror jeg) og eksamen er det samme!
Men ja, akkurat NP blir jeg fornøyd bare jeg står, bryr meg ikke om karakter!

Takk :)

Husk, at alle menneskene som lever i krig, får barn de også. Stress har ikke så mye å si :) Masse lykke til! Jeg har eksamen på onsdag og fredag :rolleyes:

Vi får heie hverandre frem. Jeg ble i allefall veldig glad (? Om jeg kan si det) av å se at jeg ikke er den eneste som holder på å stresse meg ihjel med eksamen. Skal levere en semesteroppgave nå på fredag, og en til på mandag om en uke. I dag har jeg ikke gjort NOE annet enn å ligge på sofaen å slumret hele dagen. Helt bortkastet.

Jeg er ennå ikke ferdig med semesteroppgaven og har ikke starta på hjemmeeksamen jeg fikk kl 10 i dag :/ Er trøtt, men MÅ bli ferdig med oppgaven før jeg kan sove, for i morra må jeg gjøre eksamen! Neste uke har jeg en ny eksamen, dette er helt forferdelig. Jeg har ADHD også, og pleier egentlig å ta Ritalin, men det sluttet jeg med med en gang jeg fant ut av at jeg var gravid! De pillene er såå ettertraktet nå :p :(

Jeg har en eksamen i morgen og en på fredag :p Men det er da de siste dette semesteret, skal bli deilig å få det unnagjort!

Lykke til!! :D siste min er på mandag til uken, gleder meg vanvittig til sommerferie nå!
Takk! Skal bli nydelig med ferie nå :D Masse lykke til du også!

Da var siste hjemmeeksamen for denne gang levert. Hjemmeeksamen og ny jobb samme uke er verste eg har gjort tror eg... Er egentlig overrasket om eg står på denne, for når eg har kommet hjem fra jobb har eg vært klar til å bare sove. :/ nå er det bare prosjektplan veiledning og innleveringer igjen, så er det pause til høsten 2017 med skole tenker eg...

Back
Topp