Stua di !!

Siljje88

Glad i forumet
Hei jenter emoticon 

Om 3 mnd flytter vi inn i huset vi nå driver å bygger! Å dermed så trenger jeg inspirasjon.... Aner ikke hvordan jeg vil ha det i stua mi for det er jo såååå mange fine muligheter. Derfor lurer jeg på om dere vil vise meg bilde av stua deres ?????  Klem fra meg

Da kommer det bilder av stua miemoticon  Nå er det litt trist her, for jeg skal bytte ut blomstene mine, så det er ingen blomster her for øyeblikket. Overse rot. Hehe..
Jeg er ikke helt fornøyd, men enn så lenge strekker ikke pengene til, til store forandringer så da får det være som det er så lenge:)

Og beklager om bildene er litt store. Er ikke helt inne i dette bildegreiene i nye BV enda.

Slik ser det ut når jeg kommer inn på stua fra yttergangen:

Spisestua:

Sofakroken:

Sofakroken fra en annen vinkel:

Siljemor, for en lekker stue.. blir bare flau over min nå:p men får ikke helt til å legge ut bilder, blir bare super rare..

SÅÅÅÅÅÅ flott stue Siljemor !!!!!! også har du akkuratt den type spfaen jeg har sett på emoticon . Veldig veldig fiiiiiiint

dette er min litt vel rotete stue. også fikk jeg bare lagt til ett bilde så blir bare halve stua da! en skam å legge ut så rotete bilde:p

Hehe, overse rotet du liksom, Siljemor :) Så jo ikke annet enn en griselekker stue ;)
Og Tiiine så koselig stue, og nydelig peis :) Skal se om jeg får lagt inn bilde av stua mi etter jeg har lagt Thale snuppa! 

These skrev:
Hehe, overse rotet du liksom, Siljemor :) Så jo ikke annet enn en griselekker stue ;)

tenkte akkurat d samme=)
 skulle gjerne hatt d sånn du. VIL HA NY SOFA, og bli kvitt de vi har:p

Her kommer stuggo vår ;) Mangler pynt og bilder på veggene. (Første gang jeg legger inn bilder i dette nye systemet, så håper ikke de blir pittesmå)

*Bilder borte* ;)

Dere har det kjempe lekkert alle sammen :)!!! Fy søren. Gleder meg bare mer å mer når jeg ser så fine stuer asså : )!

Back
Topp