Stryking på magen

Skattnr.2

Betatt av forumet
Jeg har fått en liten babykul :love7

Og nå må jeg ta meg sammen, for å ikke gå rundt å stryke på magen på jobb :rolleyes:

Syns selv det er litt tidlig ( 10+3) å rundt å stryke på magen, men det har begynt å bli litt mer virkelig for meg nå- at jeg faktisk skal få et lite nørk:love7

Så derfor syns jeg at det er litt koslig og :joyful:

Andre som har fått litt mage?

Mage og stryking er er et faktum her! Gjør det ikke bevisst men min mann har påpekt det og gjort meg oppmerksom på det.

Er 10+1 og tror ikke det er babykul helt enda her, mer godt polstret rundt magen :p
Men jeg tar meg selv i og kose på magen av og til så ja gjør jo det ..
tror ikke den lille jordbæret merker det , eller? :p

Jeg gjør ikke det, men har lagt merke til at kidsa gjør det. Kanskje de merker noe.

Gjør det litt for meg selv. Er bare 8+3, men noe har skjedd for ting er trangere og det er ikke bare luft og har heller ikke gått opp i vekt. Veide meg endelig! Så selv om lille baby bare er så stor som et jordbær er livmoren som en appelsin og den dytter på tarmen igjen for å få plass. Ville ikke kalt det en kul helt enda da, men tipper den er der om en måneds tid[emoji4]

Jeg gjør det ofte. Spesielt når jeg bare ligger. Får håpe Eskimoen merker noen gode vibber og vokser bra fremover :cat:

Er 10+1 og tror ikke det er babykul helt enda her, mer godt polstret rundt magen :p
Men jeg tar meg selv i og kose på magen av og til så ja gjør jo det ..
tror ikke den lille jordbæret merker det , eller? :p

Det tok lang tid før babykulen kom når jeg var gravid med den første. Men nå har den plutselig skøytet seg fram. Jeg er heller ikke oppblåst, så det kan ikke være det :happy:

Det tok lang tid før babykulen kom når jeg var gravid med den første. Men nå har den plutselig skøytet seg fram. Jeg er heller ikke oppblåst, så det kan ikke være det :happy:
No er jeg litt oppblåst , spes på kvelden , ser ut som jeg er 4-5 mnd vei når jeg står..
Ser bare tykk ut når jeg setter meg ned :hilarious:

Har mage fra før :P ha ha.. men har tatt meg selv i å stryke litt og legge hånden oppå magen som jeg har en tendens å gjøre når jeg går gravid :D

Tok meg selv i å stryke meg på magen i dag. Føler jeg har fått litt mage (10+0):) Men ikke noe som er synlig. Om kvelden derimot, er den full av luft. Type 4-5 mnd mage:eek:

Tar meg selv i stryke på magen i ny og ne, mens jeg ligger ja :happy: Har ikke fått noe mage enda. Men håper at babyen merker noe, og føler at mamma er her :Heartred

Jeg kjeftet på min her om dagen, glefset ett eller annet til mannen på spøk om at han ble vel ikke lei seg om jeg gjorde en ting, så pekte jeg på magen og kjeftet at eskimoen fikk heller ikke lov til å være lei seg:hilarious:

Back
Topp