Stryke på lys

FruGull

Glad i forumet
Kan man stryke egne bilder på lys? Hvordan går man i så fall fram?[:)]

ja d kan man, tror man gjør slik:

skriv ut bilde på papir
sett strykejernet på mellom prikk 1 og 2- middels varme me andre ord...
også stryker man forsiktig fra en ende til anna

hvis ikkje d e slik man gjør d, så ble d dyttehjelp iallefall[:D]

Jeg har bare brukt en t-skje og varma den på et telys, og strøket over papiret på lyset.
Funker fin fint det også, men en liten treningssak.

Stryker dere rett på papiret dere eller? [8|]

Alltid brukt bakepapir mellom jeg. Må man ikke det?

ORIGINAL: MiniMoi

Stryker dere rett på papiret dere eller? [8|]

Alltid brukt bakepapir mellom jeg. Må man ikke det?

har aldri prøvd å lage slike lys, men d du sier er ikkje dumt... hehehe[:D]

Bruker ikke bakepapir når jeg bruker t-skje, men med strykejern er det nok lurt.

Printer man ut bildet på helt vanlig papir da?
Takk for svar![:)]
Hvordan gjør man det med servietter da?

ORIGINAL: FruGull

helt vanlig papir ja, ofte i svart/hvitt..
me servietter gjør man vel d samme- tar matpapir/bakepapir uttapå

ditta skal eg også lage[:)]

ORIGINAL: Løvemamma83

helt vanlig papir ja, ofte i svart/hvitt..
me servietter gjør man vel d samme- tar matpapir/bakepapir uttapå

ditta skal eg også lage[:)]

Yeah, nå må jeg snart på IKEA å kjøpe kubbelys! Tenkte å ha bildet av babyen på lysene på dåpsbordet :)
Eller, kan man egentlig brenne de lysene??[8|][&:]

ORIGINAL: Løvemamma83

ja kan man ikkje d?[8|]

Håper det. Kanskje greit å sjekke så ikke dåpsbordet brenner ned, hehe[8D]

let me tell you, girls! da jeg brant lysene med servietter strøket på, ble det nesten bål i stua vår! hele lysfatet lyste opp! Servietten tok fyr[8|]

ORIGINAL: mommy_to_be

let me tell you, girls! da jeg brant lysene med servietter strøket på, ble det nesten bål i stua vår! hele lysfatet lyste opp! Servietten tok fyr[8|]

oh shit!![:-]

jaiks!!![&:][&:] Da tror jeg at jeg driter i det gitt... Ikke så lurt å gi bort i gave heller da kanskje..

jaiks!!![&:][&:] Da tror jeg at jeg driter i det gitt... Ikke så lurt å gi bort i gave heller da kanskje..

de er jo fine å se på, kan jo brenne lyset til man kommer til bilde...
kan jo legge ved en liten "bruksanvisning"- alà gjør seg best som pynt[;)][:)][:D]

Jeg bruker decoupage når jeg legger bilder på lys.. Enten decoupageark eller serviett. Bruker bare decoupagelim og en myk pensel. med ark har jeg lim på begge sider, med serviett (bare det laget med motiv, de andre tar man av) har jeg bare lim på oversiden

slik satt jeg å tenkte på i dag tidli, så utrolig morro at det var en tråd om det akkurat idag [:)]

jeg har stryki papir rett på lyset. gått fint det. når jeg brenner det, så blir papiret stående igjen over lyset. Bare klipper det ned etterhvert. Men når man må begynne å klippe av hodet så har jeg likegodt løsnet hele papiret igjen og brukt lyset som vanlig [:)]

ORIGINAL: *Carine*

jeg har stryki papir rett på lyset. gått fint det. når jeg brenner det, så blir papiret stående igjen over lyset. Bare klipper det ned etterhvert. Men når man må begynne å klippe av hodet så har jeg likegodt løsnet hele papiret igjen og brukt lyset som vanlig [:)]

Å så bra![:D] Rekker jo ikke å brenne så mye i løpet av en dåpsmiddag heller da..

Back
Topp