Stryk på meg...

Snoopy79

Glad i forumet
Novemberlykke 2016
Stakkar mannen og størstejenta
Jeg har et såååå stort behov for å bli strøket på, klødd og småmassert på føttene. Maser ALL TIME LONG på kveldene. Å jeg klarer bare ikke la være...
Tror jeg må kjøpe premie til dem til etter fødsel, for deres tålmodighet.
Flere som har 'murru' i føttene på kveldene??
 
Regner med du mener rastløse føtter? Har hatt det noen dager denne uka. Jeg elsker derimot fotmassasje og kan aldri få nok, men for at ikke mannen skal bli lei så ber jeg om det kun en gang i uka :p
 
Jeg har et Stort behov for å bli tatt på, kos! Det har blitt som drugs for meg, grusomt egentlig. For jeg vil ikke mase på min kjære, og han er flink til å gjøre det av seg selv. Det er bare jeg som aldri får nokk..
 
Masse behov for kos her også ^^ bare at jeg hadde et relativt stort behov også før graviditeten. Så mannen min gikk inn i ekteskapet med meg vel vitende om mine krav til stryking hver kveld hehe jeg er så heldig at det har blitt rutine hos oss :D i svangerskapet er det deilig med mandelojle massasje i tillegg, men krever det ikke like ofte som dere sier
 
Her vil helst ikke bli tatt på :p
 
Jeg skulle gjerne hatt fotmassasje hver kveld, men det er det bare å se langt etter. Mannen jobber i helsevesenet og jeg får meg ikke til å mase da det er nok av smerter og vondter på jobben hans. Hadde nok gjort det om det var vondt i beina og jeg ikke bare hadde lyst på massasje ;) Løsning: fotbehandling og gravidmassasje på spa :D Ikke hverdagslig, men det var digg den dagen jeg dro dit!
 
Jeg skulle gjerne hatt fotmassasje hver kveld, men det er det bare å se langt etter. Mannen jobber i helsevesenet og jeg får meg ikke til å mase da det er nok av smerter og vondter på jobben hans. Hadde nok gjort det om det var vondt i beina og jeg ikke bare hadde lyst på massasje ;) Løsning: fotbehandling og gravidmassasje på spa :D Ikke hverdagslig, men det var digg den dagen jeg dro dit!

What? Da bør han jo virkelig tilby seg hele tiden med tanke på at han vet hvilke fordeler det kan gi deg. :O
 
What? Da bør han jo virkelig tilby seg hele tiden med tanke på at han vet hvilke fordeler det kan gi deg. :O

Om han bare hadde vært travel med jobben, skulle jeg nok vært mer frempå, men det er også en god del andre ting som opptar tid og sinn. Og som sagt, jeg har ikke vondt i beina - det hadde bare vært godt med massasje ;)
 
Back
Topp