Strukket og hekler jeg:)

1rosa+spire?

Glad i forumet
ImageUploadedByBV Forum1357681129.078864.jpg. Lager første tinga til lille :) så snart ferdig med buksa og et par baby boods :) moro med så smått <3

Så flink du er! :)

Aww!! Du kan få strikke til meg anytime! Jeg har absolutt null peiling på sånn!

<3 Hihi <3 jeg er ganske nybegynner da! Har bare strikket noen pledd og heklet noen pledd :) Men en lærer så lenge en lever <3 Men om vi noen gang skal ha hemmelig venn her inne, så kanskje er heldig og får en strikka bukse + noe annet :) hihi

<3 Hihi <3 jeg er ganske nybegynner da! Har bare strikket noen pledd og heklet noen pledd :) Men en lærer så lenge en lever <3 Men om vi noen gang skal ha hemmelig venn her inne, så kanskje er heldig og får en strikka bukse + noe annet :) hihi

LIKER! :D
Fritt for å få deg som hemmelig venn ;)

Så fin :):) har du oppskrift?

Sent from my GT-P5110 using BV Forum

flink du er:-) skal begynne å strikke noe jeg også snart:-) blir kansje til helga. da blir det nattvakt:-) sammens med den strikke gale tanta til samboern:-)

Kjempe fin <3 Lille kommer til å bli så god å varm til høsten <3 Jeg skal lære å strikke av farmor (jeg kan bare strikke enkle ting som babytepper hehe) men jeg begynner ikke på noe før jeg er hvertfall halvveis i frykt for å miste igjen

Takk:) var buksa jeg tenkte på:) baby boots har jeg heklet enn drøss av:)

Takk:) var buksa jeg tenkte på:) baby boots har jeg heklet enn drøss av:)

Du har ikke lyst å sende meg oppskriften på heklet babyboots vel???? ;)

Det kan jeg:) må gjøre det senere:)

Back
Topp