Strips fra billige-tester med svaaaak strek?

Lillepusen

Forumet er livet
Har postet denne inne på "før svangerskapet" også, men den passet vel bedre her inne...

Har ikm idag, og tr har ikke vist seg (men pleier ikke være helt på timen/dagen, så det kan hende den kommer i løpet av dagen/morgendagen). Tok en test (stips, den billigste typen) fra billige-tester og strek nr to var svaaaak (men den syntes iallefall). Har lest før at en strek er en strek, men det stemmer vel ikke med disse stripsene fra billige tester. Det som er synd, er at det var den siste jeg hadde, og får ikke penger før på fredag!!!! Wæææ skal jeg lure helt til da??? (hvis ikke tr kommer imellomtiden da...)

Er det noen som har opplevd svaaaaak strek på sånne strips, og allikevel vært gravid??? (må få legge til at kontrollstreken var knallsterk(!!), så jeg kan ikke skylde på at den kanskje var en svak type, eller no sånt...)

Håper noen kan hjelpe meg! [:)]

jeg tror nå du e gravid.. di strekene kommer opp pga verdiene.. jeg hadde selv lyse streker på mine tester, og dem er lys i begynnelsen av svangerskapet.

Tvi-tvi[:)]

når eg tok testen så var den ene streken mindre tydeleg iallefall.. det er vel det eg kan seie.. håpa du får svar på det.. kjipt å gå og lure!

Hmm, men den var så utrolig svak... det er det som er problemet! Ikke bare litt svakere (for kontrollstreken var helt lilla!!). Jaja, jeg sier som trinemor79; tvi tvi, og håper på det beste! [:)] Har jeg ikke fått tr innen fredag er jeg vel nesten sikkert gravid, tenker jeg...

Takk for svar jenter!

Hvis du skimter en strek så er det en strek, du skimtet jo ikke streken før du tok testen ikke sant[:D].. Jeg sier det pga, jeg også hadde en svak strek, og trodde den var feil, men jaggu meg var jeg gravid, altså etter 8 års prøving[:D]

oj!!! Wow gratulerer Hilly! Men tror du ikke det har noe å si at det var sånne stripser da?

Tror jeg fikk sånn svak (kanskje svakere) på strips-el-testene, men da jeg virkelig hadde el var den mye sterkere... åh, blir så forvirra! og tørr jo ikke å tro jeg er gravid ennå, for det er så fælt å bli skuffa!!!

Skuffet kan man alltids bli.. men en strek r en strek.. kontroll strekene er bestandig sterk på vargen, for dem viser at testen blie gjennomført rett.. å kommer det en strek i tilleg, så ER du gravid.. Det må du ikke tvile på.

Jeg tror ikke jeg er gravid lengre, pga blødninger.. å jeg som gledet meg så.. DA blir man skuffa

jeg brukte stavtest fra billigtester, og fikk også veldig svake teststrek.. kontrollstreken blir veldig sterk... jeg tok fire stykker, over en ukes tid, og den ble sterkere etter hvert. Jeg tror nok du skal innse at en strek er en strek, og glede deg!
Gratulerer!!

Jeg opplevde akkurat det samme med de billig testene jeg hadde [:D] Jeg trodde virkelig ikke på det jeg kunneskimte, en kanllsterk kontroll strek og en lys lys ved siden av, så jeg dro i all hast til byen og kjøpte to stk CB tester, he he, og jaggu slo de ut for fullt! he he. Så jeg anbefaler deg strekt å kjøpe disse på fredag for de gir deg tydelig svar, ... og jeg tror du er gravid [;)] 

en strek er en strek og ferdig med det [:D] gratulerer- håper det sitter en liten spire og klamrer seg fast inni deg!

Jeg brukte de testene når jeg testet. Og første gangen jeg testet var test streken sååå svak, at det så bare ut som en skygge. Så jeg tror du er gravid! Gratulerer!!!

Du er nok gravid. Jo tidligere du tar testen, jo svakere kan streken være. Min test var veldig svak.. men jeg fikk en datter 9 mnd senere:) Husker jeg også lurte fælt og kjøpte 3 nye tester som alle var svake. Tror ikke det har noen betydning at du kjøpte en billig test.. Lykke til!

Hihi, hyggelig lesning dette her! Dere er mye mer positive enn inne på "før svangerskapet"... [:D] Tr har iallefall ikke vist seg, og jeg er fristet til å låne meg penger til en ny test! Takk til dere som svarer meg, og takk til dere som gratulerer... men jeg må nok vente litt med å ta det til meg! Dere skal iallefall få beskjed om jeg finner ut noe mer!

Her inne på "svangerskapet" var det skikkelig koselig!!! Kan jeg få bliiii her? [;)]

Uff da, trinemor79!!![:(] Håper du er gravid fortsatt da! Har du sjekket hos lege/jordmor da? Er det ikke noen som har blødninger i svangerskapet da? (mener jeg har hørt det...) Stor klem fra meg!! 

Jeg opplevde det samme som deg, jeg ville ikke tro det engang fordi streken var så svak og kontrollstreken så sterk.. Tok mange tester, flere dager på rad og etterhvert ble de sterkere og sterkere.

Jeg tror du er gravid ja[:)] I alle fall ut fra min erfaring[;)]

Æ å brukt test fra billig-tester, min va sterk og klar, men har hørt om fleir som ha fått ein svak ein t å bynne m.. Prøv igjæn om ett par daga å m morgenurin, så tænke æ den vises!

Krysse fingran! [;)]

min første strek denne ganga var veldig svak... trodde først at det ikke var noen strek, men så en etterhvert. Senere på dagen tok jeg ny test, og denne var mye sterkere. Tror du er gravid-skal ikke slå ut hvis du ikke er det. Tips siden du ikke har penger før til fredag-det er gratis å levere urinprøve til testing hos legen (iallefall hvis den er positiv, ellers må du betale 25 kr)

Blir spennende å høre svaret. Lykke til!!

Jeg hadde billig test med svak strek og jeg var/er gravid[;)]
Svak strek betyr jo at det er hcg!! SÅ jeg tror nok du er gravid ja[:D]

Drister meg til en liten gratulasjon[:D]

Back
Topp