Stripping?

Durken

Forumet er livet
Ble du strippet av jm/lege på slutten av svangerskapet ditt?
Satte det i gang fødselen?

Jeg ble strippet 4 dager over termin, da hadde jeg 1 cm åpning, og var kjeeeempemoden iflg. jm og lege.Ble bare litt sårt, ellers merket jeg ingenting. Bendik kom 8 dager over termin.[;)]

Første gang ble jeg strippet og fikk akupunktur - fungerte ikke.
Andre gang fungerte det som bare juling. 12 timer etter timen gikk vannet.

ORIGINAL: **Krusedull**

Som i første og andre svangerskap?

ORIGINAL: Durken

Hehe.. Ja, det hadde jo vært ok å få med seg. Stemmer.

Så bra[:D] Da var det oppløftende[:)]
Med første gikk slimproppen dagen etter, men måtte likevel settes i gang. Da mye tidligere, men pga sf.

Ble strippa i dag, hadde 2 cm åpning og var moden. Skåret 4 på denne skalaen fra 0-10 de bruker.

Sitter her med sammentrekninger nå, men de er ikke riktig vonde nok kjenner jeg, men ganske regelmessige...

Jeg ble undersøkt på sv.kontroll to dager før fødselen, men usikker på om hun strippet meg. Det var ikke ubehagelig, så hun gjorde kanskje ikke det da.. [:)]

Jeg ble strippet med nr to, hadde to cm åpning da, noen timer etter var lille prinsessa i armene mine.

ORIGINAL: rodstilk

Jeg ble undersøkt på sv.kontroll to dager før fødselen, men usikker på om hun strippet meg. Det var ikke ubehagelig, så hun gjorde kanskje ikke det da.. [:)]

Legen sa til meg, hinneløsning var noe av det vondeste man kan gjøre med en pasient mens pasienten fremdeles smiler[;)]

Ble strippet på fredag, rier begynte på lørdag og hun ble født på søndag(du husker kanskje historien?)

Så bra[:D] Da var det oppløftende[:)]
Med første gikk slimproppen dagen etter, men måtte likevel settes i gang. Da mye tidligere, men pga sf.

Ble strippa i dag, hadde 2 cm åpning og var moden. Skåret 4 på denne skalaen fra 0-10 de bruker.

Sitter her med sammentrekninger nå, men de er ikke riktig vonde nok kjenner jeg, men ganske regelmessige...

Wiiihii! Tar du en runde med gubben i senga nå så har du viirkelig gjort det som gjøres kan for å få i gang noe.

Jeg ble også satt i gang med første, men på overtid da. Og jeg husker jeg var veldig spent når murringene kom hjemme under andre svangerskapet. Håper at det tar seg opp for deg, viss ikke tar du deg et langt varmt bad og satser på at de forsvinner slik at du får slappe av resten av kvelden/natta.

Håper det er noe på gang

ORIGINAL: rodstilk

Legen sa til meg, hinneløsning var noe av det vondeste man kan gjøre med en pasient mens pasienten fremdeles smiler[;)]

Hehe, ok. Da gjorde hun nok ikke det! [8D]

Back
Topp