stripping???

sinemor

Glad i forumet
vurderer å spørre jordmor om stripping.., noen som har prøvd det???
erfaring??
veldig nysgjerrig [:)]

trodde man ikke anbefalte det lenger jeg...

ORIGINAL: TonjeJenta

trodde man ikke anbefalte det lenger jeg...

ikke???
har ikke peiling., derfor jeg spør..
hmm kan jo høre hva jordmor sier...

stripping så mener jeg man stikker inn finger inn livmorhalsen og prøver å løsne litt rundt og rive litt i livmorhalsen for å prøve å få den mer moden.

Mente jeg hadde lest noe forskning at det ikke var noe som tydet på at det hjalp. Og vet at sykehus nedover på vestfold siden har helt gått bort i fra stripping.

jg fødte et par dager etter hu hadde strippa meg. er ganske sikker på at de var de som gjorde utslaget for min del. ikke akuratt behagelig når hu roter oppi der. men hva gjør man ikke på slutten for å bli ferdig?

ORIGINAL: peggy

jg fødte et par dager etter hu hadde strippa meg. er ganske sikker på at de var de som gjorde utslaget for min del. ikke akuratt behagelig når hu roter oppi der. men hva gjør man ikke på slutten for å bli ferdig?

hehe et par dager? kan vel strengt tatt være babyen som ville ut selv da?[;)]

jeg hater når det holder på oppi der, så går heller litt lenger.. (sier jeg nå, som fødte en uke for tidlig med førstemann[:D])

Jeg ble strippa og et par timer senere gikk vannet. Nå skal det sies at jeg hadde fått modningstab og hadde litt murring fra før. Jeg var helt umoden når han strippa da.

Back
Topp