stripping

mamma bente

Elsker forumet
ja da har jeg blitt strippet. Gjorde ikke spesielt vondt, men var litt ubehagelig.
Det jeg lurer på er om det er flere som er blitt strippet og evt erfaringer ang dette.

Hei... sniker meg inn her litt.

Ble strippet i dag.
Fikk litt brunlig blødning med litt slim. Mulig det kan det være deler av slimproppen..?

kanskje det. Sitter her uten å merke noe som helst..[:@][:@] 
tror ikke kroppen min er klar for å føde jeg. Er 11 dager over termin nå..

Jeg ble strippa på mandag, og er her ennå....
Synes heller ikke det var vondt, bare litt ubehagelig.

Eg blei strippa for andre gang igår... Går her enda... 6 daga på overtid, syntes heller ikkje at det var vondt...[8|]

Men- hvordan går det med deg da Haldis?

Syns heller ikke at det gjorde vondt.
Har hatt mange tullerier siden jeg kom hjem, men det er mulig hompahompan (rikshospitalets sexoppskrift for igangsetting) i går er årsaken[8D]

Fulgte oppskriften på mandag også, fikk rier da og.
Snakket med fødselslegen om det i dag, hun ba oss fortsette med det.
Beste måten å modne livmormunnen på.

hehe... ja, tror f*** ikkje det heller funka[:D]
Begynner å lure på om vi ikkje er god til å ompadompa siden det ikkje skjer NÅKKA

Det er bare bra med meg. Modning på gang her også, så vi kjører samme stil som Monicus; hompadompa for å få i gang ting. Skal gjøre et nytt forsøk etterpå, for det ser ut til at det er det eneste som får ting til å skje. Er faktisk 9 dager over i dag...synes det er skikkelig rart. Og formen er knallgod, bare sover dårlig, for jeg må tisse en gang i timen.[:D] De siste dagene har jeg surret rundt på kjøpesenter, gått i butikker, gått turer vært rundt på besøk, og formen er så bra. Mye trøtt da, men det er vel de fleste uten god søvn.

Hvordan er formen din Sommerbaby?

Ligger du men beina opp etter veggen i 20 min etterpå?
Det gjør jeg, spriker ut, slapper av og kniper igjen.[;)][:D][:D]
Og sånn holder jeg på i 20 min.

På mandagen måtte vi gå hjem midt i kinoen, fikk skikkelig tette rier som jeg måtte puste meg igjennom..
Så fort vi kom ut gikk det over igjen da[8|]

Tror ikke jeg klarte i 20min i går, men i dag skal jeg gjøre klar litt musikk jeg kan ligge å høre på etterpå, og ligge i en halvtime. Babyen sparka vilt i går, og da var det vanskelig å ligge så lenge.[:D]

Back
Topp