stripping!!

lillemolla

Gift med forumet
 hei.ble noen av dere strippet før fødselen og funket det???. skal i morra og er så spent på om det fungerer!![:)]

Har ikke blitt strippet selv, men har hørt at det fungerer for mange..

er kanskje et dumt spørsmål, men strippe-hvaforno??

Livmormunnen. De tar to finger og røsker litt!! Litt ubehagelig, men det hjalp på meg, vannet gikk 12 timer senere.[;)]

Det hjalp på meg også:)

Hadde mase-rier tidlig i fødselen. Aldri noe mer åpning enn 1 cm... så de strippet meg. Det var skikkelig pyton! Trur dei som sat på gangen såg mørkt på å begynne med fødselen... [&:] (var på overtidskontroll, hadde begynt med rier kvelden i forvegen). Om det hjalp veit eg ikkje... åpningen forblei den samme fleire timer etterpå. Men 16-17 timer seinere var jenta vår født! [;)]

når kan man bli strippet da?altså..hvor lenge må man ha igjenn for å bli strippet?

Jeg ble strippet 1.12, hadde da maserier til 5.12 som jeg ble strippet to/tre ganger.. Da kom hun

jeg ble stripppet dagen etter teminen.. en torsdag, hadde masse kynnerer etterpå og på søndags morgenen ble guten vår født..
tror de hjalp ja.. er ikke så ille, litt ubehagelig.. men de er verdt de visst de kan hjelpe..
lykke til;)

Jeg ble strippet og riene begynte rett etterpå. Ikke sånne sterke men mer modningsrier på en måte. Kjentes ut som "såre" kynnere.. Eller hvordan jeg skal forklare det. Nøyaktig ett døgn etterpå var hun født. Så på meg hjalp det. [:D] 

Back
Topp