Stripping

MammaTilN<3

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Hvor lang tid tar det etter stripping før man kjenner noe? Hva kjenner man? Og startet fødselen deres etter stripping eller ble det bare tullerier av det/ingen resultat? :)

jeg var så moden og ble tøyd så langt da jeg ble tøyd, at det fort var med på å sette i gang ja, men aner jo ikke om det hadde vært annerledes uten. Jeg ble strippet to dager før og dagen før han ble født (altså om morgenen og fødsel startet om natta). Var mer forsiktig tøying første dagen, andre dagen ble det gjort på føden og hun tok godt i. Da blødde jeg hele dagen, som en lett mens, og fikk ganske vonde murringer som varte i et min og var 6-9 min mellom, men de dabbet av igjen. Var noe mye modning i disse da. Da den første ria kom kjente jeg det endelig igjen fra første fødsel, det var ikke mensmurring, men mer intens røsking i livmoren og jeg klarte verken stå eller sitte. Hadde 7 cm åpning etter bare noen få rier.

Jeg ble lagt inn og strippet med 3 cm. åpning sist på dag 11. Skjedde ingenting og kjente ingenting før vannet ble tatt dagen etter...

Back
Topp