Stripping?

SykkelPike

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2016
Noen som har erfaring med stripping. Har fått "tilbud" om å strippes fra uke 38, men vet lite om det.. Vet at baby er stor og at jeg er svært klar for å få henne ut:-) Erfaringer??

Jeg ble strippet 3 ganger hos jordmor og så en gang på sykehuset. Fødte dagen etter siste stripping. Var vondt, men fungerte godt på meg.

Hva er stripping? Regner med det er noe annet enn å danse til vulgær musikk mens man tar av seg klærne...? :p

Dette var mye positive erfaringer! Hørt at det kan føre til mye maserier også, men tror jeg tar sjansen om kroppen er klar for det! Takk for svar alle :-)

Ble forsøkt strippet 9 dager over termin, da var det helt umodent. På sjekk 3 dager etter var det like umodent og ingen endring ellers. Absolutt ingen effekt, annet enn at det var sykt vondt. Man bør være moden for at det skal ha noe for seg (og ikke gjøre veldig vondt).

Ingen erfaring selv. Men har lest om så mange som synes det gjor så vondt og opplevde 0 effekt så jeg kommer til å si nei om jeg får tilbudet. Babyen kommer ut etterhvert uansett:p

Det er vondt, men jeg har hatt gode erfaringer med stripping. Fødte ikke mange dagene etterpå:-) Så viss JM vil, så sier jeg ikke nei takk:-)

Da har jeg hatt første stripping! Ikke spesielt behagelig, men sannelig ikke så ubehagelig heller! Ny time på tirsdag.. Spennende å se om det fører til noe! 38+0 i dag:-)

Back
Topp