Stripping

Fullrulle87

Blir kjent med forumet
Jeg må bare spørre..
Når er det normalt å bli strippet? Hører om flere som har blitt strippet de siste kontrollene før terminen, men sist blei jeg ikke det før jeg var på overtidskontroll..
Er 38+2 nå, og føler meg klar for action, med maserier, hyppige kynnere og murring til en hver tid. Er det noe man kan spørre om å få før terminen, eller er det sånn som evt. JM foreslår? Jeg er så fryktelig spent på om alle disse plagene har ført til litt modning, men er redd for å bli avvist tror jeg. :P

De gjør det ikke før man er moden ihvertfall, men om man er det før men dog nære termin her, så gjør de det

Forrige gang ble jeg det hos jordmor på akupunktur i uke 38 og 39. Og 8 ganger på sykehuset under igangsetting.
Denne gangen går jeg ikke til jm, så må klare meg uten nå.

Jeg må bare spørre..
Når er det normalt å bli strippet? Hører om flere som har blitt strippet de siste kontrollene før terminen, men sist blei jeg ikke det før jeg var på overtidskontroll..
Er 38+2 nå, og føler meg klar for action, med maserier, hyppige kynnere og murring til en hver tid. Er det noe man kan spørre om å få før terminen, eller er det sånn som evt. JM foreslår? Jeg er så fryktelig spent på om alle disse plagene har ført til litt modning, men er redd for å bli avvist tror jeg. :P
Leste i en av de andre trådene at stripping er noe man må be om selv. De spør ikke.
Men har ingen erfaring med det selv

Back
Topp