stripping

*tvillingmamma*

Flørter med forumet
Var hos jm idag å hu sa at hu skulle strippe meg til tirsdag som er dagen etter terminen min om frøkna ikke har kommet! Noen som har noen erfaring med det?

Blei strippa flere ganger med storebror! Noe du lurer på?:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Litt åssen det er..bla om det gjør veldig vondt?:p selvom det sikkert bare blir en bagatell ifh til fødselen :-) hehe..å så er jeg litt redd for at jeg skal ende opp med en haug av kynnere istedet

Jeg syns det var vondt å bli strippet. Ganske ubehagelig, men det hjelper at du er heeelt avslappet. Ikke spenn musklene.

Litt åssen det er..bla om det gjør veldig vondt?:p selvom det sikkert bare blir en bagatell ifh til fødselen :-) hehe..å så er jeg litt redd for at jeg skal ende opp med en haug av kynnere istedet
Jeg ble strippa av to forskjellige (en jm og en lege), det var som natt og dag. Når jm strippa meg (veldig forsiktig dame), så gikk det greit. Ubehagelig ja, men ikke noe vondt. Når legen strippa meg derimot, så var det veldig vondt.. Fødselen starta 3 dager etter hun legen strippa meg, men om der var tilfeldig eller ei, kan vel ingen svare på :p Jeg fikk ikke kynnere/maserier av de sist gang, men det er nok veldig individuelt;)

Sniker fra oktober. Signerer denne :-)

Hva er stripping? Beklager teit spm :) smiler flaut
Det er at jm/lege tøyer mormunnen ved å føre et par fingre opp i skjeden. Dette skjer som regel når du har passert termindato. Det frigir hormoner som gjør at fødselen (i de fleste tilfeller) settes i gang kort tid etter.

Jeg ble strippet fredagen og fødselen startet søndagen (fire dager etter termin). Vet ikke om det hjalp eller om det var tilfeldig da, men opplevde en god del murring i dagene etter strippingen. Du kan også oppleve å blø litt. Det var jo ikke behagelig, men helt overkommelig :)

Jeg ble strippet idag av lege og fikk beskjed om å komme ryggen og vri bekkenet så var ganske anspent. Noe av det vondeste jeg har vært med på, følte tårene sprengte på. Uff, føler meg forsatt som en stappa kalkun. 39 uker på vei. Om ikke frøkna har kommet innen neste fredag så blir jeg satt igang den 15. Altså i uke 40+1 :)

Ble strippa før forrige fødsel og synes ikke det gjorde vondt i det hele tatt. Slimproppen gikk bare få tima etterpå så virka som d hadde effekt:)

Back
Topp